روحیه نظامیان در غزه بسیار بد است/ ارتش با دشمن نامریی می جنگد

روحیه نظامیان در غزه بسیار بد است/ ارتش با دشمن نامریی می جنگد

به گزارش تیتروز به نقل از ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که افسران ارشدی که در نوار غزه در حال جنگیدن هستند به ستاد ارتش اطلاع دادند که روحیه نظامیان بسیار بد است و آن ها با دشمن نامریی می جنگند و کابینه باید طرحی را برای مرحله بعدی وضع کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دیروز شنبه از کشته شدن هشت نظامی تیپ مهندسی 601 ارتش در عملیات مقاومت فلسطین در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داده بود. این نظامیان در نتیجه انفجار یک نفربر براثر اصابت راکت رزمندگان مقاومت فلسطین در شهر رفح کشته شدند و جانشین یک فرمانده تیپ مهندسی 601 از جمله کشته ها است.

2 نظامی دیگر از تیپ 179 ارتش رژیم صهیونیستی نیز دیروز شنبه در نتیجه انفجار یک بمب کشته و 2 نظامی دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز شنبه همچنین از کشته شدن «یاییر رویتمن» از تیپ «گعفاتی» در اثر جراحت وارده در چند روز گذشته در رفح خبر داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روحیه نظامیان در غزه بسیار بد است/ ارتش با دشمن نامریی می جنگد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روحیه نظامیان در غزه بسیار بد است/ ارتش با دشمن نامریی می جنگد"، کلیک کنید.