زمان اعزام های رمضان و نوروز به عراق اعلام شد

زمان اعزام های رمضان و نوروز به عراق اعلام شد

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت جزییاتی از اعزام زایران در ماه های شعبان و رمضان و تعطیلات نوروز به عتبات عالیات عراق را اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، حمیدرضا محمدی گفت: دوره اعزام های ماه رمضان و تعطیلات نوروز از 23 اسفندماه آغاز می شود. برای روز تحویل سال و شب های قدر و سایر مناسبت ها در این ماه نیز برنامه ریزی شده است تا زایران از فضای معنوی عتبات عالیات عراق بهره مند شوند.

او با بیان اینکه اعزام های ماه شعبان تا 22 اسفندماه پایان می یابد، افزود: برای ماه شعبان تاکنون حدود 55 هزار نفر ظرفیت از سوی شرکت های مجری ایجاد شده است، که حدود 38 هزار نفر از متقاضیان نام نویسی کرده اند، از این تعداد 26 هزار نفر اعزام شده اند که بقیه نیز در حال اعزام هستند.

به گفته معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، حدود 12 هزار نفر از زایرانی که با کاروان های تحت نظارت سازمان حج و زیارت عازم عراق شده اند، در  نیمه شعبان در کنار بارگاه ایمه معصوم (ع) در کربلا، نجف و کاظمین هستند.

محمدی افزود: براساس ظرفیت های ایجادشده توسط شرکت های زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، در ماه رجب نیز حدود 50 هزار نفر از زایران کشورمان به عتبات عالیات مشرف شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان اعزام های رمضان و نوروز به عراق اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان اعزام های رمضان و نوروز به عراق اعلام شد"، کلیک کنید.