عکسبرداری از آرا ممنوع است – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

عکسبرداری از آرا ممنوع است - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز، حبیب بهادری اظهار کرد: خبرنگاران حضور پررنگی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت و برای ۲۲۴ خبرنگار و عکاس از رسانه‌های ملی و محلی استان کارت حضور در شعب اخذ رأی صادر شده است.

وی افزود: این تعداد کارت برای خبرنگاران روزنامه‌های کشوری مستقر در استان، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات محلی استان صادر شده است.

بهادری از حضور خبرنگار شبکه المیادین نیز برای ثبت اخبار این رویداد مهم در استان خبر داد و گفت: رسانه‌ها در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی جهت انتخاب اصلح نقش بی بدیل، کلیدی و انکار ناپذیری دارند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس تاکید کرد: رسانه‌ها با آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه می‌توانند زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم نمایند

بهادری ضمن دعوت از مردم جهت مشارکت پر شور در انتخابات تاکید کرد: طبق اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور در خصوص رعایت اصل مخفی بودن آرا، عکسبرداری و انتشار آرا ممنوع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکسبرداری از آرا ممنوع است – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکسبرداری از آرا ممنوع است – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.