مشتریان ثابت ایران‌مال بودیم؛ تابحال جایی برنده نشده بودیم – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری تیتروز، سپیده خزایی برنده ۲۷ ساله خودرو دنا پلاس که ساکن شهر کرج است در این گفت وگو درباره نحوه برنده شدنش می‌گوید: من با پدر و مادرم زندگی می‌کنم و تقریباً هفته‌ای یکبار برای خرید به ایران‌مال می‌آیم. سپیده خزایی که با تماس تلفنی از محل قرعه کشی از برنده شدنش مطلع شد، در نظر دارد از جایزه‌ای که برده است برای پیشبرد تحصیلات و کسب و کار مورد علاقه‌اش که طراحی لباس است بهره ببرد ضمن آن که یک خودرو ارزان‌تر هم خواهد خرید. خانم خزایی علت علاقه وافرش به ایران‌مال و خرید از این مجموعه را کامل بودن ایران‌مال از هر نظر می‌داند و می‌گوید: برنده شدنم با ثبت فاکتور حضور در رستوران و خرید کفش و لباس در مجموع به مبلغ دو میلیون تومان بوده است.

مشتریان ثابت ایران‌مال بودیم؛ تابحال جایی برنده نشده بودیم

برنده خودرو ۲۰۷ هم حمید زرکشان مستأجر و بازنشسته تأمین اجتماعی است که خودروی ال نود دارد و با خرید پوشاک به مبلغ ۹ میلیون تومان وارد قرعه کشی باشگاه مشتریان شده است. حمید زرکشان که در همسایگی ایران‌مال سکونت دارد، می‌گوید آرامش و تأمین مایحتاج با کیفیت از دلایل خریدش از فروشگاه‌های ایران‌مال است. زرکشان که در مراسم قرعه کشی به همراه همسرش حاضر شده بود افزود: به دلم افتاده بود که در این قرعه کشی برنده خواهم شد و در میان تعجب همه، این اتفاق هم افتاد.

قرعه کشی خودرو بین مشتریانی برگزار می‌شود که با خرید حداقل پانصد تومان از ایران‌مال فاکتورشان را در کانترهای باشگاه مشتریان در سطح این مجموعه ثبت کرده باشند. اولین قرعه‌کشی خودروهای باشگاه مشتریان ایران‌مال چهارم تیر همزمان با شب عید سعید غدیر برگزار شد و دور بعدی قرعه کشی برای تخصیص دو خودرو در تیتروز ۱۴۰۳ اتفاق خواهد افتاد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری تیتروز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشتریان ثابت ایران‌مال بودیم؛ تابحال جایی برنده نشده بودیم – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشتریان ثابت ایران‌مال بودیم؛ تابحال جایی برنده نشده بودیم – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.