نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی

نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی

به گزارش تیتروز، امیر سعید ایروانی در این نامه خطاب به رییس دوره ای شورای امنیت نوشت: اتهامات وارده در نامه مزبور کاملاً بی اساس بوده و قاطعانه رد می شود. این نامه نشان دهنده تلاش مذبوحانه دیگری از سوی رژیم اسراییل برای منحرف نمودن توجه جامعه بین المللی از جنایات فاحش و نسل کشی بی پایان رژیم آپارتاید علیه مردم فلسطین در نوار غزه است. نامه صدرالاشاره همچنین تلاشی گمراه کننده با هدف سرپوش نهادن و مشروعیت بخشی به تجاوزات رژیم اسراییل علیه لبنان و نقض مستمر قوانین بین الملل، منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های 1559 (2004) و 1701 (2006) شورای امنیت از طریق طرح اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار شدید نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی یا فعالیت های مخرب رژیم اسراییل در منطقه، حق مشروع و ذاتی خود را بر اساس قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد برای اتخاذ تمامی اقدامات لازم جهت پاسخگویی به هرگونه تهدید یا اقدام از سوی رژیم اسراییل علیه امنیت و منافع ملی ایران محفوظ می دارد.

به گزارش تیتروز، در ادامه این نامه آمده است: جمهوری اسلامی ایران همچنین بر حق ذاتی جمهوری عربی سوریه و لبنان ذیل قوانین بین المللی برای اتخاذ اقدامات لازم در مواجهه با هرگونه تهدید، حمله و یا اقدامات تجاوزکارانه رژیم اسراییل علیه حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشورها تاکید می کند.

مزید امتنان خواهد بود چنانچه مکاتبه حاضر به عنوان سند شورای امنیت ثبت و در اختیار اعضاء قرار گیرد.
فرصت را مغتنم شمرده، احترامات فایقه را تقدیم می نماید.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.