نقش آفرینی در تصمیمات و اعتماد به بخش خصوصی مطالبه اساسی فعالان اقتصادی از رئیس جمهور است

نقش آفرینی در تصمیمات و اعتماد به بخش خصوصی مطالبه اساسی فعالان اقتصادی از رئیس جمهور است

تیتروز/اردبیل نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی با مشارکت در انتخابات به دنبال اصلاح قوانین، تسهیل امور، بهبود فضای کسب و کار بوده و اعتماد به بخش خصوصی و نقش آفرینی در تصمیم‌گیری‌ها جزو مطالبات مهم بخش خصوصی از رئیس جمهور منتخب است.

حسین پیرموذن ۲۸ تیر در یکصدو بیست و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات به نوعی مبادله مطلوبیت میان جامعه و سیاستمداران است و بخش خصوصی، صنعت و تولید در مسیری که در انتخابات رقم خورد خواهان کاهش فشارهای اقتصادی هستند و اصلاح قوانین، تسهیل امور، بهبود فضای کسب و کار بوده و اعتماد به بخش خصوصی و نقش آفرینی در تصمیم‌گیری‌ها جزو مطالبات مهم بخش خصوصی از رئیس جمهور منتخب است.

وی با تاکید بر بازنگری و تجدید نظر در برخی از قوانین تامین اجتماعی گفت: ساماندهی مشاغل سخت و زیان‌آور و قوانین سختی کار و مشمولان این قانون نیازمند بررسی و بازنگری است و بسیاری از واحدهای تولیدی و صنایع استان گریبانگیر موانع متعددی در رابطه با قوانین تامین اجتماعی هستند.

نائب رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور با بیان اینکه حمایت‌ و فراهم آوردن زیر ساخت‌ فعالیت‌های دانش‌بنیان در اولویت است افزود: تامین و تجهیز زیرساخت‌های لازم  در حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری و اختراعات جز اولویت‌های اتاق ‌های بازرگانی کشور در تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم است و در سطح استان اردبیل نیز از هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت در این خصوص حمایت می‌شود.

پیرموذن در ادامه به جایگاه اردبیل در فضای کسب و کار در کشور اشاره کرد و ادامه داد: رتبه فضای کسب و کار استان نیازمند ارتقا و افزایش است و عوامل متعددی در این موضوع نقش آفرین بوده و ورود جدی و همکاری همه جانبه مدیران استانی با بخش خصوصی را می‌طلبد.

وی همچنین بر رابطه مستقیم تک نرخی شدن ارز و حذف رانت از اقتصاد تاکید کرد و افزود: اختصاص ارز یارانه‌ای برای تامین کالاهای اساسی و دارو آثار مثبتی را در جامعه متبلور شده و در رسیدن بازار به ثبات پایدار نیز تاثیرگذار خواهد بود.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش آفرینی در تصمیمات و اعتماد به بخش خصوصی مطالبه اساسی فعالان اقتصادی از رئیس جمهور است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش آفرینی در تصمیمات و اعتماد به بخش خصوصی مطالبه اساسی فعالان اقتصادی از رئیس جمهور است"، کلیک کنید.