هادی کاییدی در جایگاه چهارم قرار گرفت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

هادی کاییدی در جایگاه چهارم قرار گرفت - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز، مسابقات قهرمانی جهان دو و میدانی 2024 به میزبانی شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است و هادی کاییدی در ماده پرتاب وزنه کلاس F34 با ثبت رکورد 10.87 در جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

پیش از این یاسین خسروی و سعید افروز به مدال طلا دست پیدا کردند و هاشمیه متقیان و سید علی اصغر جوانمردی موفق به کسب مدال نقره، علیرضا مختاری و الهام صالحی موفق به کسب مدال برنز شدند. همچنین الهام صالحی در ماده پرتاب وزنه در رده پنجم و زینب مرادی در رده چهارم ایستادند. حامد امیری و امان اله پاپی ملی پوشان کشورمان از کسب مدال در این رقابت ها بازماندند.

یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور 1073 ورزشکار از 104 کشور جهان برگزار می شود و طی این رویداد 171 سری مدال توزیع می شود و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی های پارالمپیک پاریس 2024 خواهند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هادی کاییدی در جایگاه چهارم قرار گرفت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هادی کاییدی در جایگاه چهارم قرار گرفت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.