وزیر ارشاد: در دولت شهید رئیسی مخاطبان سینما‌ها ۷۰۰ درصد رشد کرد

در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وزیر ارشاد: در دولت شهید رئیسی مخاطبان سینما‌ها ۷۰۰ درصد رشد کرد

محمدمهدی اسماعیلی گفت: شاهد رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان سینما و رشد ۳۰۰ درصدی فروش بخشی از اقداماتی است که انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری تیتروز؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شاهد رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان سینما و رشد ۳۰۰ درصدی فروش بخشی از اقداماتی است که انجام شده است.

وی افزود: کسانی که دولت انقلابی شهید رئیسی را پیش از شروع متهم به سختگیری و انقباض در حوزه فرهنگ و هنر می‌کردند، امروز منصفانه تحلیل کنند که بسیاری از اولین‌ها در این دولت انجام شد که برگزاری نخستین کنسرت در مراکز تاریخی نیز از آن جمله است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: افرادی که دولت شهید رئیسی را پیش‌از شروع، متهم به سخت‌گیری در حوزهٔ فرهنگ و هنر می‌کردند، امروز منصفانه تحلیل کنند.

اسماعیلی همچنین با بیان اینکه با همکاریِ وزارت میراث‌فرهنگی با رعایت تمام استاندارد‌ها اجرا‌های صحنه‌ای را به بنا‌های تاریخی بردیم، گفت: اجرا‌های صحنه‌ای در بنا‌های تاریخی برای اولین بار انجام شده و اجرای تخت‌جمشید هم یکی از این اولین‌ها است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر ارشاد: در دولت شهید رئیسی مخاطبان سینما‌ها ۷۰۰ درصد رشد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر ارشاد: در دولت شهید رئیسی مخاطبان سینما‌ها ۷۰۰ درصد رشد کرد"، کلیک کنید.