پایانه مرزی خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

پایانه مرزی خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتروز کرمانشاه، اظهار کرد: شرکت در جلسه ستاد اربعین از برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه بود.

وی افزود: وزیر کشور، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، به همراه جمعی از مسئولان دو کشور، از زیرساخت‌های عمرانی پایانه مرزی خسروی و منذریه کشور عراق بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تصریح کرد: مقامات کشور ایران و عراق، از پایانه مرزی خسروی و منذریه بازدید کردند، که مقرر شد دولت عراق، اقدامات لازم در زمینه توسعه سایبان‌ها و آسفالت نقاط باقیمانده را انجام دهد، با توجه به ظرفیت‌های متعدد و ویژه پایانه مرزی خسروی بر ضرورت تقویت تمام ابعاد میزبانی زائران در مرز خسروی تأکید شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر کشور در این بازدید، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در پایانه مرزی بین‌المللی خسروی، از آمادگی وزارت کشور، برای توسعه خدمات زیرساختی در مرز خسروی خبر داد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایانه مرزی خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایانه مرزی خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است"، کلیک کنید.