پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله‌های ۳۱ استان به اهتزار درمی‌آید

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کوهنوردی

پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله‌های ۳۱ استان به اهتزار درمی‌آید

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، امروز تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران به امضای «امیرعباس لشگری» و «رضا زارعی» رسید.

لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره ها، همایش ها، کلاس های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی کوهنوردی و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه رشته کوه نوردی در دانشگاه و کشور منعقد می شود.

او همچنین تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه ورزش همگانی و دانشگاهی را بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، نقطه عطف فعالیت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در چهار سال اخیر عنوان کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رشته کوه نوردی و صعودهای ورزشی به عنوان ورزش همگانی، از اقبال خوبی نزد همه اقشار جامعه از جمله دانشجویان و دانشگاهیان برخوردار است، اظهار کرد: در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه، توسعه رشته المپیکی کوه نوردی و صعودهای ورزشی و همچنین اهتزاز پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله های 31 استان کشور در دستور کار این مرکز قرار می گیرد.

در این نشست، «رضا زارعی» رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی را گامی بلند در راستای رشد و توسعه کوه نوردی و صعودهای ورزشی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که به زودی لیگ های این رشته به میزبانی دانشگاه برگزار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله‌های ۳۱ استان به اهتزار درمی‌آید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله‌های ۳۱ استان به اهتزار درمی‌آید"، کلیک کنید.