پیشبرد گام دوم انقلاب با تدوین نقشه راه در حوزه فرهنگی و علمی به همراه جهاد تبیین

ظهوری تاکید کرد؛

پیشبرد گام دوم انقلاب با تدوین نقشه راه در حوزه فرهنگی و علمی به همراه جهاد تبیین

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تاکید کرد: درک واقعیت و تدوین نقشه راه مناسب در حوزه فرهنگی و علمی کنار جهاد تبیین کمک زیادی به جامعه دانشگاهی در پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، آیین پایانی رویداد فرهنگی آموزشی پدافند غیرعامل با هدف آگاه سازی و بصیرت افزایی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این آیین اظهار کرد: این اداره کل در پیشبرد مقابله با جنگ نرم دشمن، سلسله کارگاه ها و دوره های آموزشی مقابله با تهدیدهای فرهنگی را برای واحد های دانشگاهی استان تهران برگزار می کند.

محمدحسین ظهوری افزود: تهدیدها با منشا انسان ساخت به خصوص در حوزه فرهنگی دارای پیچیدگی و ماهیت متفاوت با سایر تهدیدها را دارد؛ از این رو برای شناخت آن و طرح ریزی برای مقابله و خنثی سازی آن باید دست به تبیین و تشریح دقیق مسایل و مولفه ها بین نخبگان و دانشگاهیان زد.

وی متذکر شد: نخستین دوره تخصصی پدافند فرهنگی در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی به همت اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار و با استقبال نخبگان و اساتید مواجه شد؛ از این رو این اداره کل تصمیم دارد این قبیل دوره و کارگاه های آموزشی را برای استادان و دانشجویان اجرا کند.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تاکید کرد: با توجه به توسعه فناوری های نوین، یکی از ابزار های مناسب برای مقابله با این نوع تهدیدات، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آگاه سازی است.

ظهوری یادآور شد: درک واقعیت و تدوین نقشه راه مناسب در حوزه فرهنگی و علمی در کنار جهاد تبیین می تواند کمک زیادی به جامعه دانشگاهی در پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی کند، بنابراین حراست دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به وظیفه ذاتی و به عنوان امین و خادم دانشجویان و نخبگان این آمادگی را دارد که کنار سایر نهاد های مسیول به ایفای نقش موثر خود بپردازد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشبرد گام دوم انقلاب با تدوین نقشه راه در حوزه فرهنگی و علمی به همراه جهاد تبیین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشبرد گام دوم انقلاب با تدوین نقشه راه در حوزه فرهنگی و علمی به همراه جهاد تبیین"، کلیک کنید.