کسب حکم بین‌المللی شکستن اجسام سخت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد

کسب حکم بین‌المللی شکستن اجسام سخت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی موفق به کسب حکم بین المللی شکستن اجسام سخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، مهدی هوشمندی جوان ۲۳ ساله و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی چندین سال در رشته ورزشی کونگ‌فو در شهرستان کوهچنار فعالیت دارد.

مربی دانشجوی کونگ‌فوکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این زمینه به خبرنگار تیتروز گفت: مهدی هوشمندی دانشجوی واحد ممسنی و اهل شهرستان کوهچنار در سال‌های فعالیت خود عناوین مختلفی از جمله قهرمانی دو قهرمانی کشور، یک نایب قهرمانی کشور و بیش از ۲۰ مدال طلای استان فارس را در کارنامه دارد.

کسب حکم بین‌المللی شکستن اجسام سخت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد

سجاد فرجاد افزود: این ورزشکار زیرنظر بنده آموزش دیده و چندی پیش موفق به ثبت رکورد ملی در آیتم شکستن بطری شیشه‌ای شد، همچنین هوشمندی در رکور‌های دیگر در تاریخ ۵/۵/۴۰۳ دارنده رکورد جهان شد.

وی متذکر شد: در آیتم شکستن اجسام سخت توانست این آیتم رو به نام خود و جمهوری اسلامی به ثبت برساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب حکم بین‌المللی شکستن اجسام سخت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب حکم بین‌المللی شکستن اجسام سخت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.