کشف 100 کیلوگرم حشیش در آبادان

کشف 100 کیلوگرم حشیش در آبادان

تیتروز/خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در آبادان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو به عنوان اسکورت مطلع و در محور اصلی شهرستان مستقر شدند.

به گزارش تیتروز به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران با اعزام به محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، دو دستگاه خودروی سمند و تیبا به شماره پلاک های معلوم را شناسایی و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: هر دو راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون به کارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی شد و در نهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: سرانجام در بازرسی انجام شده از یکی از خودروها 100 کیلوگرم حشیش کشف شد و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان خوزستان شدند.

سردار میرفیضی با هشدار به قاچاقچیان کالا و مواد افیونی تصریح کرد: اقتدار و قاطعیت پلیس در برابر قانون گریزان و اخلالگران عرصه های مختلف اقتصادی و مواد افیونی برای همگان ثابت شده است و مبارزه با آن ها به صورت قاطعانه و مستمر ادامه خواهد یافت. 

پایان خبر تیتروز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 100 کیلوگرم حشیش در آبادان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 100 کیلوگرم حشیش در آبادان"، کلیک کنید.