گرگانی ها به کمیته انضباطی بسکتبال احضار شدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

گرگانی ها به کمیته انضباطی بسکتبال احضار شدند - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز، جلسه کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور 6 نفر از اعضا برگزار شد.

جلسه اول با دعوت از سرپرست تیم طبیعت جهت رسیدگی به حواشی تماشاچیان در مرحله نیمه نهایی بازی چهارم لیگ برتر آقایان فصل 1403-1402 برگزار شد، که با عنایت به گزارش ناظر و نماینده سازمان لیگ مسابقه با رفتار نامتعارف تماشاچیان که باعث بی نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

1. یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه طبیعت از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند 3 ماده 8 آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) و مبلغ 500/000/000 ریال جریمه نقدی.

همچنین در خصوص حواشی فینال مسابقات لیگ برتر آقایان نفرات زیر به کمیته انضباطی که در روز یکشنبه 13 خرداد ماه ساعت 16:00 که در محل فدراسیون بسکتبال برگزار می شود دعوت به عمل آمد.

1_سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص برگزاری مسابقات

2- دانیال تیماجی بدنساز تیم شهرداری گرگان

3- دعوت از محمد یوسف وند در خصوص صحبت حین بازی در فضای مجازی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرگانی ها به کمیته انضباطی بسکتبال احضار شدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرگانی ها به کمیته انضباطی بسکتبال احضار شدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.