۵ شهید از جمله ۳ فرمانده مقاومت در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم

۵ شهید از جمله ۳ فرمانده مقاومت در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم

منابع رسانه‌ای فلسطین امروز (سه‌شنبه) از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به «طولکرم» در کرانه باختری و درگیری شدید با رزمندگان مقاومت و شهادت چند فلسطینی خبر دادند.

به گزارش تیتروز، ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با یورش زمینی به طولکرم در شمال کرانه باختری با یک پهپاد این شهر را هدف قرار داد.

این حمله تا بدین لحظه منجر به شهادت پنج فلسطینی و زخمی شدن چند تن دیگر شده است.

در همین راستا، خبرنگار المیادین در کرانه باختری اعلام کرد: سه تن از فرماندهان مقاومت به نام‌های «ازکیهم نافع»، «أبو عبدو» و «محمد بدیع»، یک مادر و دخترش در بمباران اردوگاه طولکرم به شهادت رسیدند.

منابع رسانه‌ای فلسطین در ادامه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی پیکر شهدا را ربوده و حاضر به تحویل آنها نیست.

منابع رسانه‌ای همچنین از قطعی برق در بیشتر مناطق طولکرم در نتیجه تخریب زیرساخت‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

هلال احمر فلسطین نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ارتش اشغالگر از حرکت خدمه ما به داخل اردوگاه طولکرم جلوگیری می‌کند و آنها را مستقیماً هدف قرار می دهد.

در این بیانیه آمده است: در داخل اردوگاه طولکرم تعداد زیادی تماس دریافت می‌کنیم و نمی‌توانیم به مجروحان دسترسی پیدا کنیم.

هلال احمر فلسطین اضافه کرد: خدمه ما پیکر یک شهید را از اردوگاه طولکرم تحویل گرفتند و در حال انتقال آن به بیمارستان «ثابت ثابت» هستند.

در همین راستا، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در طولکرم اعلام کرد که یک دستگاه بولدوزر D۹ ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر طولکرم با بمب «السنقور ۵» منهدم کرده است.

تیپ گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در طولکرم و اردوگاه نور شمس نیز اعلام کرد که چند خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در  شهر طولکرم منهدم کرده‌ است.

گردان شهدای الاقصی در طولکرم نیز اعلام کرد که رزمندگان آن با نیروهای دشمن که از چند جهت به اردوگاه طولکرم یورش بردند، درگیر شدند.

همچنین گردان‌های «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین در طولکرم اعلام کرد که نیروهای آن خودروهای ارتش رژیم اشغالگر را در شهر طولکرم با تعدادی مواد منفجره هدف قرار دادند.

علی‌رغم عقب‌نشینی بخشی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از طولکرم اما درگیری همچنان ادامه دارد.

همچنین در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی یک فلسطینی در شهرک «سعیر» در الخلیل به شهادت رسید.

درگیری‌ها میان رزمندگان مقاومت و نیروهای رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در کرانه باختری تشدید شده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ تیتروز ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵ شهید از جمله ۳ فرمانده مقاومت در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵ شهید از جمله ۳ فرمانده مقاومت در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم"، کلیک کنید.