اقتصادی

13 ترفند تبلیغات با آیلین وب

۱۳ ترفند تبلیغات با آیلین وب” عنوان خبری است که در وب سایت تیتروز و با موضوع اقتصادی منتشر شده است. تشریح این خبر را در ادامه بخوانید.

در این مقاله می خواهیم در خصوص موضوع ترفند تبلیغات آیلین وب، مطالب مهمی را ارائه دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید.

13 ترفند تبلیغات با آیلین وب

مقدمه

در دنیای امروز، بازار کسب و کار از نقش گسترده ای در زندگی اقتصادی مردم برخوردار می باشد. در این بازار بزرگ، عنصر اصلی ارتباط بین تولید کننده و مشتری تبلیغات می باشد. با استفاده از یک تبلیغ خوب می توان در دل و ذهن مخاطب نفوذ کرد و کسب و کار خود را به موقعیت مطلوبی در بازار و اذهان مردم رساند.

ترفندهای زیادی برای خلق یک تبلیغ جذاب وجود دارد. تبلیغات حرفه ای، کلید رشد و پیشرفت در حوزه تجارت است و انجام آن نیازمند دانش و مهارت در زمینه تبلیغ و بازاریابی است. شما با به کارگیری اصول و ترفندهای خاصی قادر خواهید بود تا توجه مردم را به محصول یا سرویس خود بیشتر جلب کنید و به سود و فروش بیشتری دست یابید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ترفند تبلیغات آشنا کنیم.

 

آن چه در نوشتار ترفند تبلیغات، مورد بررسی قرار می دهیم:

چه ترفندهایی برای تولید تبلیغات جذاب وجود دارد؟

تبلیغ بر بستر وب چگونه است؟

13 ترفند تبلیغات با آیلین وب

چه ترفندهایی برای تولید تبلیغات جذاب وجود دارد؟

تبلیغات در اصطلاح علم تجارت، به معنای نوعی ارتباط حرفه ای بین فروشنده یا سرویس دهنده و جامعه مخاطب است که با هدف معرفی محصولات یا سرویس ها انجام می شود و هدف آن آشنایی و ترغیب مشتری به خرید کردن یا استفاده از خدمات شرکت یا فروشگاه می باشد. مدیران شرکت های تجاری بزرگ به خوبی از اهمیت تبلیغات در افزایش رونق کسب و کار خود مطلعند و همواره توجه خاصی به بازاریابی فعال و جذب مشتری از قشر هدف بیزینس خود دارند. در این مطلب همه ی ترفندهای کاربردی را که برای خلق یک تبلیغ جذاب و موثر نیاز دارید، برای شما گردآوری کرده ایم:

  • مخاطبتان را متوقف کنید! یکی از تاثیر گذارترین تکنیک های تبلیغاتی، بهره گیری از روشی به نام اصل توقف است. توقف کردن، مشتری را وادار به ابراز واکنشی مانند «چه گفتی؟» یا «دیدی چه شد؟» می کند و موجب ایجاد توجه ویژه ای به تبلیغات شما می شود. این روش کمک می کند مردم محصول شما را راحت تر به خاطر بسپارند و در مورد آن بیشتر فکر کنند. خلق یک تبلیغ متوقف کننده نیازمند گنجاندن درون مایه ای ناب و جذاب در آن است که همه افراد حتی کسانی که جزء جامعه هدف آن محصول نیستند را هم به سوی خود بکشاند. تبلیغ متوقف کننده، مخاطبان را از حالت منفعل خارج می سازد و آن ها را وادار به مشارکت و فعالیت می کند. به طور مثال یک نوستالژی یا حکایت معروف را به ذهن مخاطب می آورد یا مخاطب را به خنده می اندازد. در واقع تبلیغی از توانایی متوقف کنندگی برخوردار است که دارای محتوایی برانگیزنده احساسات باشد. همچنین شامل محتوایی کنجکاو کننده، حیرت آور، غیر منتظره و خلاقانه است.
  • احساس نیاز و فوریت را به مخاطب القا کنید. برای این که بتوانید مخاطبان خود را وادار به انجام یک واکنش فعال کنید، باید کاری کنید که احساس کنند وقت زیادی برای به دست آوردن محصول شما ندارند و باید فورا اقدام کنند؛ وگرنه یک شانس استثنایی را از دست می دهند. ایجاد احساس نیاز باعث می شود، مشتریان نتوانند در برابر تبلیغ مقاوت کنند و در نتیجه فورا دست به کار شوند.

13 ترفند تبلیغات با آیلین وب

  • از عناصری استفاده کنید که برای مخاطب آشنا هستند. اگر می خواهید مشتریان شما به خدمات مهندسی شرکتتان اعتماد کنند، نیازی نیست اصطلاحات حرفه ای و تخصصی مهندسی را در تبلیغ خود بیاورید. به جای آن تصاویری از برج ایفل و سازه های تاریخی جهان را هنگام تبلیغ شرکت خود نشان دهید. در هر زمینه به دنبال عناصری بگردید که مردم با آن ها به آسانی ارتباط برقرار می کنند.
  • به صورت مستمر و پیوسته تبلیغ کنید، حتی وقتی شناخته شده هستید. این تصور که انجام تبلیغات فقط مختص به کسب و کارهای کوچک و گمنام می باشد، کاملا اشتباه است. شرکت های بزرگ همواره به تبلیغات خود ادامه می دهند. مستمر بودن تبلیغ سبب ایجاد عادت در ذهن مخاطبان به شنیدن نام محصول شما می شود و کسب و کار شما را در خاطر مشتریان ثبت می کند.
  • از چهره های محبوب و شناخته شده برای تبلیغ کمک بگیرید. مردم به سلبریتی ها و اینفلوئنسرها اعتماد دارند و در بسیاری از زمینه ها از آن ها تقلید می کنند. افراد مشهور می توانند مردم را به استفاده از محصول شما ترغیب کرده و سود هنگفتی نصیب شما کنند.
  • به مشتریان وفادار، خدمات ویژه ای اختصاص دهید. این کار سبب می شود مشتریان قدیمی احساس ارزشمند بودن کنند و همچنان مشتری ثابت شما باقی بمانند. همچنین مشتریان جدید را به تداوم ارتباط با محصول شما تشویق می کند.

تبلیغ بر بستر وب چگونه است؟

فضای اینترنت بستر مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات کسب‌ و کار شماست. در بستر وب بر خلاف تبلیغ تلویزیونی یا شهری، هیچ محدودیتی برای ارائه محتوا وجود ندارد و می توانید تبلیغ خود را به صورت متنی، صوتی، تصویری یا ترکیبی از این روش ها ارائه دهید. هر روش مزایا و نقاط قوت مخصوص به خود را دارد.

  • در تبلیغات متنی؛ قابلیت ارائه اطلاعات مفصل و دقیق به صورت دسته بندی شده و مرتب وجود دارد. اگر محتوای تبلیغی را بر اساس اصول سئو تولید کنید، گوگل و دیگر موتورهای جست و جو به بیشتر ‌دیده ‌شدن آن کمک می کنند. به علاوه تبلیغات متنی دارای حجم کمی است و مخاطب برای مشاهده آن نیاز به دانلود فایل خاصی ندارد.
  • در تبلیغات صوتی؛ مخاطب می تواند بدون نیاز به درگیر شدن و صرف تمرکز زیاد به تبلیغ شما گوش دهد. همچنین تبلیغات صوتی از حجم نسبتا کمی برخوردار است و می توان در آن محتوای زیادی را با حجم کم ارائه کرد.
  • تبلیغات ویدیوئی؛ موثرترین و جذاب ترین روش تبلیغ در بستر وب است. در این نوع تبلیغات می توانید از محصول خود تصویر تهیه کنید و به مشتریان نشان دهید. در ویدئو، هم صدا و هم تصویر وجود دارد و این ویژگی به شما کمک می کند تا اطلاعات زیادی را در زمان کم ارائه دهید. بخش اعظم درک اطلاعات انسان از طریق حس بینایی صورت می گیرد. بنابراین تبلیغات تصویری میزان توجه زیادی را به خود جلب می کند. همچنین این نکته را باید در نظر گرفت که پلتفرم های مشهور زیادی برای به اشتراک گذاری محتوای تصویری موجود است و تبلیغ شما می تواند به راحتی دیده شود.

منبع: https://aylinweb.com

*رورتاژ آگهی

این محتوا با عنوان “۱۳ ترفند تبلیغات با آیلین وب” در وب سایت www.shafaf.ir انتشار پیدا کرده است. در صورتی که پیشنهاد، نقد و یا اعتراضی به این مطلب دارید به لینک مرجع مراجعه نمائید یا از طریق فرم تماس با ما، این موضوع را مطرح نمائید.

منبع: www.shafaf.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا