1631 داوطلب در آزمون وکالت قوه قضاییه استان مرکزی مشارکت کردند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

1631 داوطلب در آزمون وکالت قوه قضاییه استان مرکزی مشارکت کردند - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، امیر حسنی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 710 وکیل پایه یک و کارآموز در استان مرکزی فعالیت دارند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان مرکزی افزود: در آزمون وکالت روز جاری که همزمان با سراسر کشور برگزار شد 1631 نفر به رقابت پرداختند که از این تعداد 777 نفر داوطلب زن و 854 نفر هم داوطلب مرد هستند.

حسنی گفت: زمان تقریبی اعلام نتایج آزمون 45 روز کاری بعد از برگزاری آزمون است.

وی تاکید کرد: همچنین، داوطلبانی که حداقل 70 درصد امتیاز میانگین نمرات را کسب کنند به جمع وکلای استان مرکزی اضافه می شوند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان مرکزی گفت: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی به داوطلبانی که موفق به کسب حد و نصاب قبولی آزمون شده باشند جهت بارگذاری مدارک در سامانه جذب و ادامه فرایند مربوطه از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است تعداد کل داوطلبان کشور 113 هزار و 727 نفر است که از این تعداد شصت هزار و 332 مرد و 53 هزار و 495 داوطلب زن در این آزمون به شرکت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1631 داوطلب در آزمون وکالت قوه قضاییه استان مرکزی مشارکت کردند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1631 داوطلب در آزمون وکالت قوه قضاییه استان مرکزی مشارکت کردند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.