پل «ورگه سران» جلوتر از زمان مقرر افتتاح می شود – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

پل «ورگه سران» جلوتر از زمان مقرر افتتاح می شود - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

سید حامد عاملی در گفت و گو با خبرنگار تیتروز، اظهار کرد: به رغم سرمای زمستان و شرایط نامناسب کاری کارگاه اجرایی این پل فعال بوده و سرمایه گذار تلاش می کند برای فصل گردشگری پیش رو این طرح را آماده افتتاح کند.

وی با اشاره به بازدید از پل معلق ورگه سران تصریح کرد: قرار شد در سریع ترین زمان زیرساخت راه، برق و گاز پایدار در این مجموعه گردشگری فراهم شده و شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

استاندار اردبیل گفت: تکمیل این پروژه به افزایش رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم کمک خواهد کرد و شرایط مناسبی را در رونق صنعت گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران به وجود می آورد.

عاملی افزود: شهرستان سرعین به قطب گردشگری کشور معروف است و باید چنین طرح هایی در زنجیره توسعه گردشگری اجرایی و عملیاتی شده تا شاهد ارزش افزوده بیشتر در این حوزه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار پل معلق، پارک آبی و مجموعه های اقامتی متعدد در حال احداث است که این زیرساخت ها امکان جذب و ماندگاری گردشگر و رونق اقتصادی منطقه را به همراه خواهد داشت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در این شهرستان همزمان با دهه فجر پروژه راکد مرغ تخم گذار با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان افتتاح شد تا نارسایی استان در این حوزه برطرف و شاهد افزایش تولید تخم مرغ باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پل «ورگه سران» جلوتر از زمان مقرر افتتاح می شود – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پل «ورگه سران» جلوتر از زمان مقرر افتتاح می شود – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.