برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا

برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا

تیتروز/فارس معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: با هر گونه کشت و زرع و برداشت آب در اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا در شهرستان اقلید به صورت قاطع برخورد می شود.

جلسه هماهنگی رفع تصرف اراضی ملی سد ملاصدرا و پیشگیری از استقرار موتور پمپ های غیر مجاز امروز، 2 اردیبهشت ماه با حضور مسیولان قضایی و مدیران و معاونان شرکت آب منطقه ای فارس در شیراز برگزار شد. 

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس در این نشست طی سخنانی ضمن تشکر از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و اداره کل منابع طبیعی استان در راستای اجرای عملیات رهاسازی اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا گفت: ادامه و استمرار تثبیت حاکمیت اراضی ملی  و نیز حفظ و صیانت از منابع آب دولت جمهوری اسلامی ایران بر عهده همه ماست لذا همه هم و غم خود را باید در حفاظت از این منابع به کار گیریم.

کرامت الله کریمی مزیدی اضافه کرد: میانگین بارش استان فارس تا صبح امروز 194 میلی متر است که نسبت به میانگین بلند مدت مشابه سال قبل 32 درصد کاهش نشان می دهد لذا مدیریت منابع آب و برخورد با تخلفات آبی از اولویت های این شرکت است.

شهرام منصوری، فرماندار شهرستان اقلید نیز در این نشست  از هرگونه اقدام و آمادگی برای برخورد با تخلفات حوزه آبی شهرستان به ویژه اراضی ملی بند بهرام سد ملاصدرا از طریق طرح در شورای تامین اعلام  آمادگی کرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز  در این نشست گفت: شرکت آب منطقه ای به خصوص در سال گذشته یعنی سال 1402 توانست با تدابیر خاصی در مدیریت منابع آب به خصوص انسداد چاه های غیر مجاز قدم های مثبتی بردارد. انسداد تعداد 2 هزار و 789 حلقه چاه غیر مجاز آن هم در سال 1402 قابل تقدیر است.

ابراهیم ابراهیمی ادامه داد: با هر گونه کشت و زرع و برداشت آب در اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا در شهرستان اقلید به شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.

به گزارش تیتروز، گشت زنی مشترک ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و گروه های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای فارس با مساعدت نیروی انتظامی و همچنین تهیه گزارش تخلف و ارسال به محاکم قضایی و نیز ممانعت از سوخت رسانی احتمالی به دستگاه های موتورپمپ غیر مجاز از دیگر تصمیمات جلسه بود.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه