اولین کاروان زایران حج تمتع اردبیل به مدینه منوره عزیمت کردند

اولین کاروان زائران حج تمتع اردبیل به مدینه منوره عزیمت کردند

تیتروز/اردبیل جانشین مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: اولین کاروان زایران حج تمتع شب شنبه 12 خرداد به مدینه منوره عزیمت کردند.

صدیف نوروز سربند در گفت و گو با تیتروز افزود: زایران بعد از انجام تشریفات کاری و گمرکی وارد سالن ترانزیت شدند و با بدرقه مسیولین استانی و دست اندرکاران نهادهای مرتبط و با قرایت قرآن و مداحی عازم سرزمین نور شدند.

نوروز سربند در ادامه افزود: امورات زایران با همکاری مناسب نهادهای مرتبط به موقع انجام شد و زایران به سرزمین وحی مشرف شدند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل با اشاره به اینکه از استان اردبیل 6 نفر زایر در روزهای آخر بعلت بیماری از سفر باز ماندند، اضافه کرد: امسال 916 زایر با عوامل کاروانها در قالب 7 کاروان و در چهار پرواز در روزهای شنبه و یکشنبه 12 و 13 خرداد به مدینه منوره اعزام و بعد از 5 روز اقامت در مدینه با قطار به مکه مکرمه مشرف می شوند تا در کنگره عظیم عبادی و سیاسی و اجتماعی حج شرکت نمایند.

وی گفت: کلیه کارهای مربوط به گذرنامه، بلیط، همچنین تست تب زایران، فشار خون، غربالگری و دریافت ارز به نحو مطلوب در فرودگاه اردبیل انجام شد.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین کاروان زایران حج تمتع اردبیل به مدینه منوره عزیمت کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین کاروان زایران حج تمتع اردبیل به مدینه منوره عزیمت کردند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه