برسی لنز کانن بدون آینه Canon RF 85mm f/1.2 L USM

نقدر و برسی

لنز کانن بدون آینه Canon RF 85mm f/1.2 L USM

با ترکیب فاصله کانونی کوتاه تله فوتو با حداکثر دیافراگم بسیار روشن، Canon RF 85mm f/1.2 L USM دارای یک طراحی اپتیکال پیشرفته برای تولید تصاویری با تصحیح خوب است. این لنز دیافراگم f/1.2 در شرایط نوری دشوار عالی است و همچنین از کار با عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی بهره می برد.

طراحی نوری شامل یک عنصر نوری انکساری با طیف آبی است. یک عنصر ویژه توسعه یافته که به حذف انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای وضوح و دقت رنگ قابل توجه کمک می کند. علاوه بر این، یک عنصر پراکندگی بسیار کم و یک عنصر کروی برای کنترل بیشتر انحرافات و اعوجاج های مختلف برای وضوح و وضوح عالی مشخص شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن بدون آینه Canon RF 85mm f/1.2 L USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن بدون آینه Canon RF 85mm f/1.2 L USM"، کلیک کنید.