برسی لنز کانن Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM

نقدر و برسی

لنز کانن Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM

لنز تله‌فوتوی بدون آینه Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM یک لنز تله‌فوتو با زوم بسیار همه‌کاره است که بسیار سازگار است و دارای طراحی روشن و پیچیده‌ای است. حداکثر دیافراگم ثابت f:2.8 برای کار در شرایط نوری سخت مناسب است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند. طراحی اپتیکال پیشرفته شامل مجموعه ای از عناصر تخصصی است که به حذف انحرافات مختلف در محدوده زوم برای تولید تصاویر کنترل شده کمک می کند. یک پوشش Air Sphere نیز به لنز اضافه شده است تا هنگام کار در شرایط نوری روشن، شعله ور شدن و شبح را از بین ببرد.

متعادل کردن نتایج نوری واضح با سیستم فوکوس Nano USM امکان پذیر است که فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا را حتی با فوکوس دستی مداوم ارائه می دهد. تثبیت کننده تصویر همچنین تا 5 استاپ لرزش دوربین را جبران می کند تا در شرایط نوری دشوار و در حالت دستی به ایجاد عکس های واضح تر کمک کند. یک حلقه کنترل منحصر به فرد نیز برای کنترل بصری تنظیمات نوردهی از خود لنز در طراحی لنز گنجانده شده است. علاوه بر این، این لنز 70-200 میلی متری ضد آب است و دارای پوشش فلوئور برای محافظت از عناصر جلو و عقب است.

این لنز زوم تله فوتو برای استفاده با دوربین های فول فریم RF Canon طراحی شده است. حداکثر دیافراگم روشن f:2.8 دارای روشنایی مداوم در سراسر محدوده زوم است و برای کار در شرایط کم نور مناسب است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را برای کار با تکنیک های فوکوس انتخابی فراهم می کند. عنصر UD (Ultra Low Dispersion) و عنصر Super UD به به حداقل رساندن انحرافات رنگی و بازتولید رنگ ها برای وضوح و دقت بیشتر رنگ کمک می کند.

دو عنصر کروی برای تصحیح انحرافات و اعوجاج کروی برای وضوح بهتر و رندر دقیق استفاده می شود. پوشش ASC Air Sphere به لنز اضافه شده است تا شعله ور شدن و هاله را کاهش دهد تا انتقال نور ثابت و کنتراست بالا در شرایط نوری روشن کاهش یابد. تثبیت کننده اپتیکال تصویر به شما کمک می کند لرزش دوربین را تا 5 استاپ به حداقل برسانید تا بتوانید در شرایط کم نور و با سرعت شاتر کمتر کار کنید. سه حالت IS مختلف موجود است:

حالت استاندارد تک شات، حالتی بهینه شده برای پاننگ، و حالتی که تثبیت‌کننده تصویر را فقط در هنگام نوردهی فعال می‌کند.

سیستم Nano USM از یک مکانیسم USM نوع حلقه و یک مکانیسم STM برای انجام فوکوس سریع و دقیق استفاده می کند که هم صاف و هم تقریباً بی صدا است و برای عکاسی و فیلمبرداری ایده آل است. این سیستم فوکوس همچنین امکان کنترل فوکوس دستی ثابت را هنگام کار در حالت فوکوس خودکار تک‌شات فراهم می‌کند.

حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.

یک پوشش محافظ فلورین به عناصر جلو و عقب اضافه شده است تا در برابر اثر انگشت و لک محافظت کند و همچنین تمیز کردن این عناصر لنز را آسان‌تر کند.

به عنوان عضوی از سری معتبر L، این لنز دارای طراحی ضد آب و هوا است که از آن در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند تا در شرایط نامساعد جوی استفاده شود.

دیافراگم دایره ای 9 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

یک گردن سه پایه چرخان قابل جابجایی در آن گنجانده شده است و می توانید لنز را روی سه پایه یا مونوپاد نصب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM"، کلیک کنید.