برسی لنز کانن Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM Lens

نقدر و برسی

لنز کانن Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM Lens

Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM یک لنز زوم بادوام است، یک لنز همه کاره برای طول های زاویه باز تا پرتره. با حداکثر دیافراگم ثابت f / 2.8، لنز مناسبی برای کار در شرایط نوری دشوار است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند. طراحی اپتیکال شامل مجموعه‌ای از عناصر کروی و پراکندگی فوق‌العاده کم است که به طور کلی انواع انحرافات در محدوده زوم را کاهش می‌دهند تا تصاویری واضح و شفاف ایجاد کنند. پوشش Air Sphere همچنین برای سرکوب شعله ور شدن و شبح در هنگام کار در شرایط نوری شدید استفاده شده است.


متعادل کردن نتایج نوری واضح با سیستم فوکوس Nano USM امکان پذیر است که فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا را حتی با فوکوس دستی مداوم ارائه می دهد. تثبیت کننده تصویر همچنین تا 5 استاپ لرزش دوربین را جبران می کند تا در شرایط نوری دشوار و در حالت دستی به ایجاد عکس های واضح تر کمک کند. همچنین در طراحی لنز یک حلقه کنترل منحصر به فرد برای کنترل نوری تنظیمات نوردهی از خود لنز گنجانده شده است. علاوه بر این، این لنز 24-70 میلی متری ضد آب بوده و دارای پوشش فلوئور برای محافظت از عناصر جلو و عقب است.

لنز استاندارد زوم عریض تا تله فوتو برای استفاده با دوربین های فول فریم RF Canon طراحی شده است. حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 دارای روشنایی مداوم در سراسر محدوده زوم است و برای کار در شرایط کم نور مناسب است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را برای کار با تکنیک های فوکوس انتخابی فراهم می کند. سه عنصر UD (با پراکندگی فوق العاده کم) به به حداقل رساندن انحرافات رنگی و بازتولید رنگ برای وضوح بیشتر و دقت رنگ کمک می کند.

از سه عنصر کروی برای تصحیح انحراف و اعوجاج کروی، برای بهبود وضوح و رندر دقیق استفاده می شود. پوشش کروی هوا (ASC) به لنز اضافه شده است تا شعله و هاله را کاهش دهد تا انتقال نور ثابت و کنتراست بالا در شرایط نوری روشن کاهش یابد. تثبیت کننده اپتیکال تصویر به شما کمک می کند لرزش دوربین را تا 5 استاپ به حداقل برسانید تا بتوانید در شرایط کم نور و با سرعت شاتر کمتر کار کنید.

سیستم نانو USM از هر دو نوع USM حلقه ای و مکانیزم STM برای انجام فوکوس سریع و دقیق استفاده می کند که هم صاف و هم تقریباً بی صدا است و برای عکاسی و فیلمبرداری عالی است. این سیستم فوکوس همچنین امکان کنترل فوکوس دستی ثابت را هنگام کار در حالت فوکوس خودکار تک‌شات فراهم می‌کند.

حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.

یک پوشش محافظ فلورین به عناصر جلو و عقب اضافه شده است تا در برابر اثر انگشت و لک محافظت کند و همچنین تمیز کردن این عناصر لنز را آسان‌تر کند.

به عنوان عضوی از سری معتبر L، این لنز دارای طراحی ضد آب و هوا است که از آن در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند تا در شرایط نامساعد جوی استفاده شود.

دیافراگم دایره ای 9 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت خوب بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM Lens"، کلیک کنید.