برسی لنز سونی Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II Lens

نقدر و برسی

لنز سونی Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II Lens

لنز Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II

یک تحول منحصر به فرد

Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II یک لنز زوم سریع کلاسیک است که عملکرد را به سطح جدیدی می رساند. این لنز با مواد اصلی ساخته شده است که آن را حتی بهتر می کند و در عین حال وزن آن را تا 29 درصد کاهش می دهد و آن را به سبک ترین لنز در کلاس خود تبدیل می کند. سونی همچنین به لنز یک سیستم فوکوس خودکار کاملاً جدید داده است که تا چهار برابر سرعت را وعده می دهد و تعدادی بهینه سازی نوری را انجام داده است که برای فیلمبرداران جذاب خواهد بود (از جمله بهبودهایی در تنفس فوکوس و تغییر فوکوس). چه در حال عکاسی پرتره یا ورزش، منظره یا فیلم باشید، لنز 70-200mm f/2.8 این کار را به خوبی انجام می دهد.

بهبود عملکرد نوری

ویژگی بارز خط G Master عملکرد نوری عالی با وضوح بالا و ایجاد بوکه صاف است. FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II با استفاده از طراحی جدید لنز، وضوح گوشه به گوشه را در سراسر محدوده زوم (حتی هنگام عکاسی کاملا باز در f/2.8) و همچنین دیافراگم 11 تیغه E به شما کمک می کند. یک بوکه نرم و زیبا ایجاد کرد.

دیافراگم ثابت f/2.8 به کاربران اجازه می دهد در نور کم و با عمق میدان کم عکاسی کنند.

دو عنصر ED (پراکندگی بسیار کم) و دو عنصر Super ED، از جمله یک عنصر ED غیرکروی، به طور موثر انحرافات کروماتیک و کروی را سرکوب می کنند.
دو لنز غیر کروی، از جمله یک لنز غیرکروی شدید (XA)، انحرافات مربوط به فاصله را به حداقل می‌رسانند و همچنین بوکه حلقه پیاز را کاهش می‌دهند.

Nano AR Coating II با پشتیبانی از طراحی اپتیکال جدید، بازتاب داخلی را کاهش داده و پدیده های خیره کننده و شبح را کنترل می کند.

دیافراگم 11 تیغه به ایجاد بوکه صاف و گرد در تمام تنظیمات دیافراگم کمک می کند.

برای ویدیو بهینه شده است

سونی لنز Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II را برای ویدیو بهینه کرده است. تغییرات شامل کاهش چشمگیر تنفس فوکوس و تغییر فوکوس، بهبود عملکرد فوکوس خودکار، و سیستم فوکوس دستی پاسخ خطی برای اطمینان از عملکرد صاف و طبیعی است. همچنین فوکوس دستی مستقیم پیوسته (DMF) تنظیمات سریع را با استفاده از حلقه فوکوس در حالت های AF تسهیل می کند.

طراحی خارجی لنز نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. یک مثال واضح اضافه کردن یک حلقه دیافراگمی فیزیکی است که در مدل قبلی وجود نداشت. کاربران می توانند روی این حلقه در پشت سوئیچ کلیک کنند تا عنبیه چشم هنگام عکسبرداری به آرامی کنترل شود. این به عکاسان کنترل های مستقلی برای فوکوس، زوم و عنبیه می دهد.


فوکوس خودکار سریع و تثبیت کننده تصویر قابل اعتماد

یکی از بزرگترین پیشرفت های این لنز سیستم فوکوس خودکار عالی است. این لنز اکنون از 4 موتور خطی XD تشکیل شده است و اکنون تا چهار برابر سریعتر است. ردیابی فوکوس هنگام زوم در مقایسه با مدل قبلی حدود 30 درصد بهبود یافته است. کاربران همچنین از عکاسی پیاپی با سرعت بالا تا 30 فریم در ثانیه با فوکوس خودکار لذت خواهند برد و فیلمبرداری از عملکرد تقریباً بی صدا بهره مند خواهد شد.

یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot، تصاویر واضح را در طول عکاسی دستی حتی در طولانی‌ترین فواصل کانونی تضمین می‌کند. چندین حالت در دسترس است، از جمله حالت استاندارد، پان و حالت 3 جدید برای سوژه های متحرک.

دوام و طراحی حرفه ای

لنز Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II که برای استفاده حرفه ای طراحی شده است، دارای طراحی پیشرفته ضد آب و هوا است. وزن آن نیز تقریباً 29٪ کاهش یافته و به کمتر از 2.3 پوند (1 کیلوگرم) رسیده است و این مدل را در میان سبک ترین لنزهای کلاس خود قرار می دهد. اپتیک برای ایجاد تعادل با مکانیزم زوم داخلی طراحی شده است که وزن جلو را برای ایجاد مرکز ثقل ارگونومیک تر به حداقل می رساند.

سایر ویژگی های طراحی فیزیکی شامل سه دکمه نگه داشتن فوکوس قابل برنامه ریزی است که همگی با افزایش 90 درجه قرار گرفته اند تا کنترل لمسی بیشتری بر تنظیمات انتخاب شده در جهت های افقی و عمودی ارائه دهند. کاربران همچنین دارای یک پایه سه پایه قابل جابجایی برای ثبات بیشتر در سیستم های پشتیبانی هستند.

سوئیچ محدود فوکوس عملکرد را بهینه می کند و سرعت AF و پاسخگویی را در سناریوهای خاص عکسبرداری بهبود می بخشد.

گشتاور حلقه زوم بهینه شده است.

سوئیچ قفل عنبیه از جابجایی تصادفی حلقه عنبیه از موقعیت خودکار عنبیه توسط کاربران جلوگیری می کند.

قسمت جلویی لنز دارای یک پوشش فلوئور است که آب، روغن و سایر آلودگی ها را دفع می کند و تمیز کردن لنز را آسان تر می کند.

هود لنز شامل یک دکمه قفل و پنجره فیلتر برای تنظیم آسان تر فیلترهای متغیر (به عنوان مثال پلاریزر، ND) است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سونی Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سونی Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II Lens"، کلیک کنید.