برسی لنز کانن Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

نقدر و برسی

لنز کانن Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

لنز حرفه ای Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

لنز Wide Canon RF 15-35mm f:2.8L IS USM از Canon که دارای حداکثر دیافراگم ثابت f:2.8 است، محدوده وسیعی از فواصل کانونی را پوشش می دهد. این لنز طراحی باکیفیتی دارد که امکان کار در شرایط کم نور و همچنین کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند.

این بزرگ‌نمایی با طیف وسیعی از فواصل کانونی مناسب برای کار در موقعیت‌های مختلف، از منظره گرفته تا عکاسی مستند، با طراحی اپتیکال پیشرفته‌ای تکمیل می‌شود که حاشیه‌ها و اعوجاج رنگ را برای وضوح بیشتر کاهش می‌دهد. همچنین از پوشش Air-Sphere برای کاهش شعله ور شدن و هاله برای بهبود کنتراست و دقت رنگ هنگام کار در شرایط روشن استفاده شده است.

فروش برندهای معتبر دوربین حرفه ای و دوربین فیلمبرداری حرفه ای

قابلیت‌های تصویربرداری با یک سیستم فوکوس Nano USM تکمیل می‌شود که فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌صدا را در حین فوکوس دستی مداوم فراهم می‌کند. تثبیت کننده تصویر می تواند تا پنج استاپ لرزش دوربین را جبران کند تا در شرایط نوری دشوار در حالت دستی عکس های واضح تری ایجاد کند.

این طرح همچنین دارای یک حلقه کنترل منحصر به فرد برای کنترل بصری تنظیمات نوردهی از خود لنز است لنز علاوه بر این، این لنز 15-35 میلی متری ضد آب است و دارای پوشش فلوئور برای محافظت از عناصر جلو و عقب است.

مشخصات فنی لنز Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

  • این لنز زوم عریض برای استفاده با دوربین های بدون آینه RF فول فریم Canon طراحی شده است. حداکثر دیافراگم ثابت f:2.8 دارای روشنایی مداوم در سراسر محدوده زوم است و برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است.
  • دو عنصر UD (با پراکندگی فوق العاده کم) به به حداقل رساندن انحرافات رنگی و بازتولید رنگ ها برای وضوح و دقت بیشتر رنگ کمک می کند.
  • سه عنصر کروی برای تصحیح انحرافات کروی و اعوجاج برای بهبود وضوح و تصویربرداری دقیق استفاده می شود. پوشش ASC Air Sphere به لنز اضافه شده است تا شعله ور شدن و هاله را کاهش دهد تا انتقال نور ثابت و کنتراست بالا در شرایط نوری روشن کاهش یابد.
  • تثبیت‌کننده تصویر داخلی به شما کمک می‌کند لرزش دوربین را تا 5 استاپ به حداقل برسانید تا بتوانید در شرایط کم نور و سرعت شاتر پایین‌تر کار کنید.
  • سیستم Nano USM از یک مکانیسم USM نوع حلقه و یک مکانیسم STM برای انجام فوکوس سریع و دقیق استفاده می کند که هم صاف و هم تقریباً بی صدا است و برای عکاسی و فیلمبرداری ایده آل است. این سیستم فوکوس همچنین امکان کنترل فوکوس دستی ثابت را هنگام کار در حالت فوکوس خودکار تک‌شات فراهم می‌کند.
  • حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.
  • پوشش محافظ فلوئور به عناصر جلو و عقب اضافه شده است تا در برابر اثر انگشت و لک مقاومت کند و همچنین تمیز کردن این عناصر لنز را آسان‌تر کند.
  • به عنوان عضوی از سری معتبر L، این لنز دارای طراحی ضد آب و هوا است که از آن در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند تا در شرایط نامساعد جوی استفاده شود.
  • دیافراگم دایره ای 9 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM"، کلیک کنید.