برسی لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Lens for Sony E

لنز هنری Sigma 35mm f/1.2 DG DN برای Sony E

این لنز Art 35mm f/1.2 DG DN Sigma که برای دوربین‌های فول فریم بدون آینه E-mount Sony طراحی شده است، اولین لنز پرایم سیگما با حداکثر دیافراگم f/1.2 است. دیافراگم سریع f/1.2 لنز با ارائه کیفیت تصویر عالی و در عین حال بهینه سازی اندازه و وزن، به دستیابی به عمق میدان کم و همچنین افکت های فوکوس انتخابی کمک می کند و همچنین برای کار در شرایط نوری بسیار دشوار مناسب است. سه عنصر شیشه ای با پراکندگی کم و سه عنصر کروی، از جمله یک عنصر دو جهته، به طور موثر انحراف و اعوجاج کروی را برای افزایش وضوح و تصویربرداری دقیق کنترل می کنند.

برای تکمیل قابلیت‌های تصویربرداری، این لنز دارای یک موتور بزرگ Hyper Sonic است که فوکوس خودکار سریع، صاف و بی‌صدا را همراه با فوکوس دستی مداوم ارائه می‌دهد. در حالی که کلید ولوم روی حلقه دیافراگم می تواند از نویز ناخواسته هنگام ضبط ویدیو با صدا جلوگیری کند، دکمه فوکوس خودکار داخلی (AFL) را می توان عملکردهای اضافی برای گسترش دامنه عملکردهای موجود روی لنز اختصاص داد. علاوه بر این، دیافراگم 11 تیغه دایره ای به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنر در سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری برجسته طراحی شده است و برای کارهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • این لنز که برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است، دارای اولین دیافراگم f/1.2 در یک لنز ثابت سیگما است و برای ارائه کیفیت تصویر عالی و در عین حال بهینه سازی اندازه و وزن طراحی شده است. همچنین برای مدل های APS-C که فاصله کانونی 53 میلی متر را ارائه می کنند، مناسب است.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/1.2 مخصوصاً برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است و کنترل دقیقی بر عمق میدان فراهم می‌کند.
  • سه عنصر ویژه کم پراکندگی (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.
  • سه عنصر کروی، از جمله یک عنصر غیرکروی دو جهته، انحرافات کروی و اعوجاج را برای افزایش وضوح و تصویربرداری دقیق کنترل می‌کنند.
  • HSM بزرگ (موتور هایپر صوتی) فوکوس خودکار سریع و بی صدا را تضمین می کند. HSM همچنین با چرخاندن حلقه فوکوس در هر زمان، امکان کنترل فوکوس دستی مداوم و آسان را فراهم می کند.
  • با حلقه دیافراگم دستی، دیافراگم را می توان به صورت بی صدا برای کارهای ویدئویی تغییر داد.
  • قسمت جلویی لنز دارای روکش ضد آب و مقاوم در برابر روغن برای عملکرد در شرایط محیطی سخت است.
  • دارای ساختار مقاوم در برابر آب و هوا با اتصال برنجی است که دقت و استحکام نصب را بهبود می بخشد.
  • یک دکمه قفل فوکوس خودکار (AFL) که عملکردهای دیگری را می توان به آن اختصاص داد، دامنه عملکردهای موجود روی لنز را افزایش می دهد.
  • دیافراگم دایره ای 11 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت بوکه صاف و دلپذیر کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.