برسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM Lens

نقدر و برسی

لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM Lens

لنز زوم استاندارد Sony Sony FE 24-70mm f/2.8 GM Lens

لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM یک لنز استاندارد سریع که به دلیل تطبیق پذیری بسیار محبوب شده است. این لنز زوم استاندارد زاویه باز تا لنزهای تله فوتو کوتاه و دوربین‌های بدون آینه را پوشش می‌دهد. ه طراحی شده. این لنز دوربین حرفه ایدیافراگم ثابت f/2.8 عملکرد ثابتی در سراسر محدوده زوم دارد و مزیت آن این است که در شرایط کم نور با تکنیک های فوکوس بسیار انتخابی عملکرد خوبی دارد.

قابلیت جذب نور استثنایی این لنز با طراحی اپتیکال عالی آن تکمیل شده است که از سه عنصر کروی و دو عنصر پراکندگی بسیار کم استفاده می کند. یکی از عناصر کروی مشخص XA (به معنای فوق کروی)، که دارای دقت سطح بسیار بالا و توانایی استثنایی برای به حداقل رساندن انحرافات رنگی در سراسر محدوده زوم است. همچنین پوشش نانو AR برای به حداقل رساندن درخشش و هاله در لنز و افزایش کنتراست و اصالت رنگ به هر یک از عناصر اضافه شده است. این لنز زوم استاندارد با ترکیب طراحی پیشرفته اپتیکال و سرعت عالی، برای شرایط مختلف و شرایط نوری ایده آل است.

همه جوره میفروشم لوازم جانبی دوربین و تجهیزات عکاسی حرفه ای

مشخصات لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM

جدا از مشخصات خود سیستم لنز، این لنز 24-70 میلی هم سیستم داره درایو مستقیم SSM (موتور درایو مستقیم موج مافوق صوت) که عملکرد فوکوس خودکار کاملاً بی صدا و سریع و همچنین فوکوس دستی بسیار روان و حساس را به کاربر ارائه می دهد. این لنز همچنین در برابر گرد و غبار و رطوبت عایق است و برای کار در آب و هوای سخت ایده آل است. همچنین دکمه قفل فوکوس روی لنز تعبیه شده است و تمامی کنترل ها برای بهبود عملکرد لنز کاملا تیتروز و موم شده اند.

لنز زوم لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GMبه عنوان یکی از لنزهای معروف سریال ز سونی به طور ویژه برای دستیابی به وضوح و وضوح بالا طراحی شده است که با اصلاح بسیاری از خطاهای کروماتیک و کروی به دست می آید. علاوه بر این، این لنزها بدنه بسیار محکم و راحتی دارند و هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری قابل استفاده هستند.

این لنز استاندارد 24-70 میلی متر پوشش از زاویه عریض تا تله فوتو پرتره، برای دوربین بدون آینه فول فریم با پایه ه طراحی شده و همچنین الگوهای برش APS-C همچنین سازگار است و فاصله کانونی آنها معادل است 36-105 میلی متر ارائه می دهد


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM Lens"، کلیک کنید.