برسی Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Nikon F

نقدر و برسی

Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Nikon F

لنز هنری سیگما 24-70 میلی‌متری f/2.8 DG OS HSM برای Nikon F

لنز سیگما24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art برای NIKON F یک لنز زوم سیگما همه کاره برای عکاسی روزمره که محدوده ای از زاویه عریض تا پرتره را در فاصله کانونی پوشش می دهد و امکان عکاسی در محیط های مختلف را فراهم می کند. از سری لنز هنرسیگما که سه عنصر در طراحی خود داردSLD و 4 عنصر منحنی برای کاهش انحراف رنگ، که همچنین حاشیه رنگ، اعوجاج را کاهش می دهد.

این لنز دارای یک پوشش محافظ در قسمت جلویی است که امکان عملکرد نامناسب آب و هوا را فراهم می کند و همچنین دارای حداکثر دیافراگم ثابت است. f/2.8 عملکرد ثابتی را در سراسر محدوده زوم و همچنین کنترل بهتر بر عمق میدان ارائه می دهد. لنز سیگما دارای قابلیت تصویربرداری است، این لنز دارای موتور مافوق صوت است که امکان فوکوس خودکار بی صدا، صاف و سریع را به همراه قابلیت فوکوس دستی کامل فراهم می کند. تثبیت کننده تصویر هنگام عکاسی با دست کمک می کند زیرا لرزش دوربین را کاهش می دهد و تصویر واضح تری ارائه می دهد.

همه جوره میفروشم لنز، فلاش دوربین و چراغ حلقه

ویژگی های لنز هنری Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art

یک ماده کامپوزیت مقاوم در برابر حرارت در طراحی فیزیکی لنز استفاده شده است که آن را در آب و هوای مختلف قوی تر می کند. سر برنجی استند نیز دقت مونتاژ و استحکام آن را افزایش می دهد. این یک لنز زوم استاندارد برای دوربین ها است DSLRبرای فول فریم کانن در نظر گرفته شده است، اگرچه می توان از آن برای مدل ها استفاده کرد APS-C همچنین از این فاصله کانونی معادل استفاده می کند 38.4-112 میلی متر فراهم می کند

از دیگر ویژگی های لنز هنری سیگما 70-24 برای دوربین های نیکون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیافراگم ثابت 2.8 برای موقعیت های کم نور مناسب است و همچنین هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم، کنترل بهتری بر موقعیت فوکوس ارائه می دهد.
  • عنصر جلویی لنز دارای روکش مقاوم در برابر آب و گریس است که امکان عملکرد در شرایط آب و هوایی سخت را فراهم می کند. دیافراگم 9 تیغه، کیفیت بوکه را نرم و دلپذیر می کند.
  • دارای موتور هایپرسونیک HSMاین موتور فوکوس خودکار سریع و بی صدا دارد HSM همچنین امکان فوکوس دستی آسان را در هر زمان با چرخاندن حلقه فوکوس فراهم می کند.
  • سیستم تثبیت کننده تصویر تاثیر لرزش دوربین را به حداقل می رساند و تصویر واضح تری را در هنگام عکاسی دستی ارائه می دهد.
  • بدنه لنز از یک کامپوزیت مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است که با فلزات سنتی برای دقت بیشتر و استفاده در دماهای مختلف ساخته شده است.
  • سر استند از برنج ساخته شده است که دقت و دوام را تضمین می کند، به علاوه دارای محافظ پلاستیکی است که مقاومت در برابر گرد و غبار و نشت آب را افزایش می دهد.
  • این لنز با ایستگاه اتصال USB سیگما که برای تنظیم عملکرد لنز و به روز رسانی سیستم عامل استفاده می شود، سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Nikon F" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Nikon F"، کلیک کنید.