برسی لنز واید سونی Sony FE 14mm f/1.8 GM

نقدر و برسی

برسی لنز واید سونی Sony FE 14mm f/1.8 GM

لنز واید سونی Sony FE 14mm f/1.8 GM

لنز واید سونی FE 14mm f/1.8 GM

لنز Sony FE 14mm f/1.8 GM یک لنز سریع و پویا است که برای مناظر، طبیعت، معماری و عکاسی نجومی مناسب است. پرسپکتیو فوق عریض آن با حداکثر دیافراگم f/1.8 برای عملکرد عالی در نور کم تکمیل می‌شود، و ضریب فرم فوق‌العاده فشرده آن را به گزینه‌ای قابل حمل و همه‌کاره برای همه چیز از عکاسی غیررسمی گرفته تا عکاسی معماری تبدیل می‌کند. گام به گام متحول می شود.

دیدگاه های گسترده تر

لنز بهبود یافته و سریع

به عنوان یک لنز G Master، عملکرد اپتیکال در اولویت است و لنز 14 میلی‌متری f/1.8 بر وضوح و کیفیت بوکه برای انعطاف‌پذیری بدون توجه به فاصله سوژه یا تنظیم دیافراگم تأکید دارد.

  • دو عنصر XA (بسیار غیر کروی) به همراه یک عنصر غیرکروی استاندارد، وضوح را در سراسر محدوده دیافراگم افزایش می‌دهند، حتی زمانی که در موقعیت روشن f/1.8 کار می‌کنید.
  • عناصر غیر کروی دارای دقت سطح عالی برای کنترل موثر آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما، اعوجاج و سایر انحرافات کروی برای تصویربرداری بسیار دقیق و اعوجاج کم هستند.
  • ترکیب چندین عنصر کروی، همراه با موتورهای فوکوس پیشرفته، طراحی واقعا فشرده و سبکی را به خصوص برای این فاصله کانونی فوق عریض ایجاد می کند.
  • یک عنصر Super ED و دو عنصر Ultra Low Dispersion در طراحی لنز گنجانده شده‌اند که به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه‌های رنگ برای بهبود وضوح و خنثی رنگ کمک می‌کنند.
  • Nano AR Coating II برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و شبح برای افزایش کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن استفاده می شود. این پوشش جدید بیشتر برای عناصر منحنی و بزرگتر مناسب است و به ویژه در به حداقل رساندن انعکاس داخلی خوب است.

عالی در شرایط نور کم

  • حداکثر دیافراگم f/1.8 که به ندرت در لنزهای فوق عریض دیده می شود، یک مزیت مفید برای کارهایی در نور کم مانند عکاسی نجومی و ایجاد فواصل زمانی است که سرعت شاتر کمتری لازم است.
  • طراحی اپتیکال برای عکسبرداری در حالت عریض بهینه شده است. عناصر XA با انحنای بالا یکپارچه شعله ساژیتال را برای آسمان شب تمیزتر و دقیق تر و منابع نور نقطه ای به حداقل می رساند.

فوکوس سریع و دقیق

سیستم موتور خطی XD از دو موتور مجزا برای ردیابی و فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق استفاده می کند. این طراحی همچنین به کنترل فوکوس دستی خطی طبیعی و بصری کمک می کند و یک سوئیچ AF/MF برای تغییر حالت فوکوس سریع روی بدنه لنز قرار دارد.

  • طراحی فوکوس داخلی فوکوس سریع‌تر را تضمین می‌کند و طول کلی لنز را در طول کار حفظ می‌کند.
  • حداقل فاصله کانونی 25 سانتی متر برای ایجاد تصاویر نزدیک پویا مناسب است.
  • علیرغم میدان دید فوق عریض، حداقل فاصله کانونی نزدیک و حداکثر دیافراگم عریض، تصویری با عمق میدان کم ایجاد می‌کند که دارای یک سوژه نزدیک قوی و یک پس‌زمینه نرم است.

ساخت و ساز قابل اعتماد

علاوه بر لنزهای استثنایی و چشمگیر، لنزهای G Master برای ساختارهای فیزیکی بادوام و قابل اعتماد، از جمله مقاومت عالی در برابر آب و هوا و طراحی بصری برای کارکرد آسان، شناخته شده هستند. علاوه بر این، این لنز 14 میلی متری f/1.8 دارای طراحی فشرده و سبک وزن منحصر به فردی با ابعاد 83 x 99.8 میلی متر و وزن تنها 460 گرم است.

  • حلقه دیافراگم فیزیکی را می توان برای فیلمبرداری به نرم و بی صدا تغییر داد. این حلقه همچنین دارای موقعیت قفل “A” برای استفاده در حالت های نوردهی خودکار است.
  • برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات قابل برنامه ریزی، یک دکمه نگه داشتن فوکوس روی محفظه لنز وجود دارد.
  • هود لنز گلبرگ شکل یکپارچه از نور سرگردان که باعث شعله ور شدن لنز می شود جلوگیری می کند و همچنین از عنصر جلویی محافظت فیزیکی می کند.
  • نگهدارنده فیلتر در پایه لنز در پشت لنز تعبیه شده است و فیلترهای ژل برش خورده را می پذیرد و یک قالب فیلتر برش نیز در آن گنجانده شده است.
  • طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت عملکرد را در شرایط نامساعد بهبود می بخشد و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر عمل می کنند.
  • عناصر لنز جلو و عقب در برابر گرد و غبار، رطوبت و اثر انگشت مقاوم هستند و به راحتی با پوشش فلوئور تمیز می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سونی Sony FE 14mm f/1.8 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سونی Sony FE 14mm f/1.8 GM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه