برسی لنز واید سیگما Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز واید سیگما Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E

لنز Wide Sigma Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art برای Sony E

لنزهای سری Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art که برای دوربین‌های بدون آینه پایه سونی طراحی شده است، طیف متنوعی از فواصل کانونی با زاویه دید عریض را با کیفیت تصویر عالی و در عین حال بهینه‌سازی اندازه و وزن ارائه می‌دهد.

این لنز زوم عریض سری f:2.8 art سریع ثابت است و برای کار در تمام شرایط نوری مناسب است. با داشتن یک طراحی اپتیکال پیچیده، یک سری عناصر کروی و پراکنده برای به حداقل رساندن انحرافات کروماتیک و کروی در سراسر محدوده زوم استفاده می شود تا از وضوح، شفافیت و دقت رنگ بالا اطمینان حاصل شود. یک پوشش فوق العاده چند لایه همراه با یک پوشش نانو به سرکوب شعله ور شدن لنز و شبح تا حد بیشتری نسبت به پوشش های ضد انعکاس معمولی کمک می کند. این به ایجاد کارآمدتر تصاویر با رنگ های دقیق و کنتراست در شرایط نوری مختلف کمک می کند.

اگرچه فوکوس دستی تمام وقت در دسترس است، لنز به یک موتور پله ای مجهز است که امکان فوکوس خودکار صاف و با سرعت بالا را فراهم می کند، به خصوص بدون استفاده از ویژگی هایی مانند AF/Face یا تشخیص چشم، یا هنگام عکاسی در حالت بی صدا. یک دکمه AF داخلی (AFL) را می توان برای گسترش دامنه عملکردهای موجود بر روی لنز استفاده کرد، در حالی که یک دیافراگم 11 تیغه ای داخل آن با کمک به ایجاد بوکه صاف، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

خرید می کند تکنیک نورپردازی و لوازم جانبی دوربین

ویژگی های لنز هنری Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN برای سونی

به عنوان بخشی از خط هنر در سری لنزهای سیگما، این لنز برای دستیابی به عملکرد نوری واقعاً قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری مناسب است. این لنز زاویه باز برای دوربین های بدون آینه Sony E-Mount ساخته شده است و برای بهینه سازی کیفیت تصویر و در عین حال بهینه سازی اندازه و وزن طراحی شده است. همچنین برای مدل های APS-C که محدوده فاصله کانونی 21-36 میلی متر را ارائه می دهند، مناسب است.

یک نانو پوشش فوق العاده چند لایه بر روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن و هاله لنز را به میزان بیشتری نسبت به پوشش های ضد انعکاس معمولی به حداقل برساند. ترکیب این پوشش ها تصاویری با کنتراست و خنثی رنگ ایجاد می کند و به تاثیرگذاری بیشتر لنز در شرایط نور پس زمینه کمک می کند. برخی دیگر از ویژگی های مهم این لنز عبارتند از:

  • دیافراگم ثابت f:2.8 برای کارهای در نور کم عالی است و کنترل بیشتری بر عمق میدان فراهم می کند.
  • پنج عنصر ویژه با پراکندگی پایین (SLD) و یک عنصر F Low Dispersion (FLD) به طور قابل توجهی ابیراهی رنگی و تغییر رنگ در محدوده بزرگنمایی را کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.
  • سه عنصر کروی، از جمله یک لنز غیرکروی با قطر بزرگ، انحراف و اعوجاج کروی را برای وضوح بیشتر و تصویربرداری دقیق کنترل می‌کنند.
  • المنت لنز جلویی با پوشش ضد آب و ضد چربی ساخته شده است تا از کار در شرایط سخت محیطی استفاده کنید. دارای ساختار ضد آب و هوا است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.