برسی لنز ماکرو کانن Canon EF 100mm Macro F2.8 L IS USM

نقدر و برسی

لنز ماکرو کانن Canon EF 100mm Macro F2.8 L IS USM

لنز Canon EF 100mm Macro F2.8 L IS USM

لنز Canon EF 100mm Macro F2.8 L دارای نسبت زوم ماکرو 1:1 است، به این معنی که سوژه ای که در زندگی واقعی از آن عکس می گیرید دقیقاً به اندازه سنسور دوربین شما بزرگ است. این لنز همه کاره به لطف توانایی دستیابی به عمق میدان کم با بوکه زیبا، تثبیت کننده تصویر داخلی ترکیبی و طراحی سبک وزن، نتایج عالی را در پرتره و فیلمبرداری دستی ارائه می دهد.

فروش لوازم جانبی دوربین و تکنیک نورپردازی

مشخصات لنز Canon EF 100mm Macro F2.8 L IS USM

نتایج واضح برای ماکرو

در حالی که بسیاری از لنزهای کانن دارای لرزشگیر تصویر (IS) هستند که می تواند لرزش دوربین دستی را کنترل کند، این لنز دارای یک سیستم تثبیت کننده تصویر هیبریدی خلاقانه است که هم لرزش معمولی گوشه و هم لرزش متناوب سمت را کنترل می کند. آنها هنگام عکاسی از نمای نزدیک تقویت می شوند.

جابجایی و ارتعاش

لرزش مبتنی بر جابه‌جایی زمانی اتفاق می‌افتد که دوربین به موازات صحنه روی حسگر تصویر حرکت می‌کند، که به ویژه در عکاسی ماکرو قابل توجه است. عکاسی ماکرو معمولاً به یک سه پایه ثابت نیاز دارد، اما Hybrid IS جدید به از بین بردن لرزش و لرزش دوربین کمک می کند. این به شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد تا لرزش‌های طبیعی دوربین را حذف کنید، در صورت تغییر موقعیت سوژه، به موقع به سوژه خود واکنش نشان دهید و هنگام عکاسی از سوژه‌های ماکرو، تصاویر واضح‌تری دریافت کنید.

پاسخ سریع و بی صدا برای نتایج عالی با لنز Canon 100mm Macro F2.8 L IS USM.

هنگامی که کوچکترین اختلال می تواند یک صحنه عکاسی کاملا آماده را خراب کند، فوکوس خودکار فوق سریع و بی صدا موتور USM با فاصله کانونی 100 میلی متر ترکیب می شود که بهترین نتیجه و همچنین محافظت از فاصله را تضمین می کند. موضوع به عدم وحشت موضوع. با استفاده از سوئیچ محدود فوکوس داخلی، می توانید با افزایش حد فوکوس در یک فاصله معین، سرعت AF را افزایش دهید.

کیفیت ساخت سری L

لنز Canon EF 100mm f / 2.8L Macro IS USM بخشی از قابل اعتمادترین لنزهای سری L است که از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و در برابر آب و هوا مقاوم است و آن را به اندازه کافی برای عکاسی در همه شرایط سخت می کند. این لنز یک انتخاب عالی است. برای پرتره ها به لطف عنصر پراکندگی فوق العاده کم (UD) لنز، که انحرافات رنگی را حذف می کند و بوکه استثنایی را به لطف دیافراگم 9 تیغه دایره ای همراه با f/2.8 ایجاد می کند.

فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین

ترکیبی از تثبیت‌کننده استثنایی ISHybrid، دیافراگم f/2.8 و سیستم فوکوس خودکار سریع USM این لنز را به یک لنز واقعا منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و آن را برای کسانی که گهگاه عکاسی ماکرو انجام می‌دهند و همچنین کسانی که می‌خواهند در آن تخصص داشته باشند، ایده‌آل می‌کند. بسیار محبوب.

یک لنز پرتره همه جانبه عالی

EF 100mm f/2.8L Macro IS USM یک لنز دو منظوره است که می تواند به کیف شما اضافه شود و لنز مناسبی برای عکاسی پرتره است و به شما این امکان را می دهد که در حالت ایستاده به طور باورنکردنی به سوژه خود نزدیک شوید. اکنون کیفیت تصویر شگفت انگیز را شارپ نگه دارید.

پرتره های زیبا با جزئیات واضح و روشن

لنز ماکرو EF 100mm f/2.8L IS USM همان چیزی است که از یک لنز معمولی انتظار دارید. کیفیت نور عالی و ارائه بسیار دقیق زمانی که پرتره های شما نیاز به تأکید بر ویژگی های چهره دارند عالی هستند.

چشم انداز کامل

فاصله کانونی 100 میلی‌متری برای عکس‌های پرتره ایده‌آل است، جایی که می‌توانید نماهای نزدیک خیره‌کننده‌ای بدون ایجاد تغییر در ویژگی‌های صورت بگیرید. لرزشگیر هیبریدی به شما امکان می دهد در نور کم به صورت دستی عکس بگیرید و عکس های زیبایی بگیرید.

حواس خود را با جزئیات پرت نکنید

دیافراگم f2.8 یک عمق میدان کم ایجاد می کند که حس فاصله را ایجاد می کند. این به جدا کردن سوژه از پس‌زمینه کمک می‌کند و چشم را به جزئیاتی که می‌خواهید روی آنها تمرکز کنید جلب می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز ماکرو کانن Canon EF 100mm Macro F2.8 L IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز ماکرو کانن Canon EF 100mm Macro F2.8 L IS USM"، کلیک کنید.