برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 Lens for Sony E

لنز زوم استاندارد Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 برای دوربین های سونی

این نمایش نوری تماشایی دارد که خلاقیت را القا می کند

لنز زوم پرسرعت Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 برای جدیدترین دوربین‌های بدون آینه فول فریم بهینه شده است. وضوح فوق العاده و عملکرد کلی عالی همه در این لنز زوم سبک و جمع و جور است.

Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 یک لنز زوم استاندارد با دیافراگم سریع برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی است. این لنز جانشین لنز محبوب 75-28 میلی‌متری F/2.8 Di III RXD است، لنزی که تفکر معمولی در مورد لنزهای زوم استاندارد را روی سر خود تغییر داد.

فروشگاه اینترنتی اوفرنگ دیجیتال

وضوح بالا و کیفیت تصویر عالی از موارد کلیدی برای بهبود هستند. این یک سیستم اپتیکال بازطراحی شده است اما به اندازه نسل قبلی خود است. این لنز عملکرد اپتیکال سرتاسر عالی را در سراسر قاب، در سراسر محدوده زوم ارائه می‌دهد و دارای جلوه‌های بوکه نرم و زیبای معمولی لنزهای با دیافراگم سریع است.

واحد فوکوس خودکار مجهز به مکانیزم فوکوس موتور خطی VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) TAMRON است تا فوکوس خودکار با سرعت و دقت بالا را فعال کند. قابلیت‌های نمای نزدیک نیز بهبود یافته‌اند و به MOD (حداقل فاصله سوژه) 0.18 متر (7.1 اینچ) در انتهای عرض 28 میلی‌متر و حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2.7 دست می‌یابند.

لنز هیجان‌انگیز F2.8 G2 28-75mm مملو از ویژگی‌های جدید انقلابی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی سفارشی‌سازی‌ها و به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار خود را انجام دهند. به عنوان مثال، کاربران می توانند جهت حلقه فوکوس را در حین فوکوس دستی معکوس کنند.

علاوه بر این، TAMRON یک طراحی جدید با ارگونومی بهبود یافته اتخاذ کرد و پوشش خارجی لنز را برای بهبود مقاومت در برابر خراش اصلاح کرد. اندازه فیلتر 67 میلی متر است که در بین سری لنزهای زوم با دیافراگم سریع TAMRON استاندارد است و امکان اشتراک درپوش لنز، فیلترها و سایر لوازم جانبی را فراهم می کند.

علاوه بر ویژگی‌هایی مانند ساختار مقاوم در برابر رطوبت و پوشش محافظ فلوئور، لنز از ویژگی‌های مختلفی که در دوربین‌های E-mount سونی تعبیه شده است، پشتیبانی می‌کند، از جمله فوکوس خودکار هیبریدی سریع، فوکوس خودکار چشمی و اصلاحات لنز درون دوربین (سایه‌سازی، انحراف رنگی، اعوجاج). ).

در مجموع، دارای ویژگی‌هایی است که برای ایجاد یک لنز زوم قدرتمند برای استفاده روزمره که با آخرین نسل دوربین‌های بدون آینه مطابقت دارد، یک گام بزرگ به حداکثر لذت عکاسی نزدیک‌تر می‌شود.

وضوح فوق العاده بالا یک تجربه عکاسی بی سابقه را فراهم می کند

TAMRON طراحی اپتیکال جدید 28-75 میلی‌متری F2.8 G2 را از ابتدا برای تولید کیفیت تصویر فوق‌العاده بالا برای مطابقت با لنز جدید زوم با دیافراگم سریع طراحی کرده است. ساختار نوری دارای 17 عنصر در 15 گروه است. برای به حداقل رساندن انحرافات نوری، از دو عنصر لنز (LD (Low Dispersion) و GM (Glass Molded) Aspherical) در آرایش آن استفاده شده است. این لنز وضوح بالایی را در لبه‌های فریم در تمام فواصل کانونی نشان می‌دهد، ویژگی بوکه نرم و زیبای لنزهای با دیافراگم سریع. کیفیت تصویر نسبت به نسل اول پیشرفت های قابل توجهی را نشان می دهد.

Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 همان وزن سبک و اندازه جمع و جور را حفظ می کند و در عین حال به بهبودهای قابل توجهی در وضوح و عملکرد کلی در سراسر محدوده زوم می رسد. این لنز زوم استاندارد جدید برای طیف وسیعی از ژانرهای عکاسی از عکاسی خیابانی و پرتره گرفته تا مناظر و رویدادهای عمومی خانوادگی مانند سفر و تعطیلات ایده‌آل است.

هر حرکتی را با فوکوس خودکار پر سرعت و دقیق ثبت کنید

سیستم درایو AF مجهز به مکانیزم فوکوس موتور خطی VXD است. VXD فوق العاده پاسخگو است و با سرعت و دقت بالا کار می کند. سرعت AF تقریبا دو برابر سریعتر از نسل اول است. با فوکوس مطمئن و سریع از MOD تا بی‌نهایت و ردیابی فوکوس عالی، حتی در هنگام عکاسی از سوژه‌های متحرک سریع، آماده ثبت لحظات مهم خواهید بود. علاوه بر این، موتور درایو فوکوس خودکار بسیار بی صدا است و برای عکاسی در موقعیت هایی که در آن به سکوت تقریباً نیاز است، ایده آل است.

در حالت MOD به 0.18 متر و حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2.7 دست یافت.

فوکوس نزدیک نیز بهبود یافته است. در حالت MOD 0.18 متر در انتهای عرض 28 میلی متر است که نسبت به نسل اول بهبود یافته است. این به عکاسان اجازه می دهد تا تصاویر قدرتمندی را ثبت کنند که جلوه های پرسپکتیو منحصربفرد عکاسی با زاویه باز را هنگام عکاسی از نمای نزدیک برجسته می کند. فاصله عملیاتی در MOD حدود 4.4 سانتی متر (1.7 اینچ) است. حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2.7 است. می توانید به هر سوژه ای نزدیک شوید و از دنیای گسترده عکاسی ماکرو لذت ببرید. علاوه بر این، در انتهای تله فوتو لنز 0.38 متر (15 اینچ) است. نسبت زوم هنگام استفاده از فاصله کانونی 75 میلی متری 1:4.1 است که امکان عکاسی از نزدیک با فاصله کاری طولانی تر را فراهم می کند.

ابزار نرم افزاری انحصاری TAMRON Lens Utility™ برای شخصی سازی عملکرد لنز

نسل دوم مدل A063 دارای نرم افزار جدید “TAMRON Lens Utility” است که در اصل و به طور انحصاری توسط TAMRON توسعه یافته است. TAMRON Lens Utility را می توان با استفاده از رایانه با اتصال لنز به پورت رابط آن از طریق کابل اتصال (که به طور جداگانه ارائه می شود) راه اندازی کرد. کاربران می‌توانند ویژگی‌ها را سفارشی کنند و سیستم عامل را از طریق لنز به‌روزرسانی کنند. سفارشی سازی شخصی گزینه های عکاسی انعطاف پذیری را برای مطابقت با وضعیت عکسبرداری یا عکسبرداری ارائه می دهد.

طراحی لنز نسل دوم جدید عملکرد و ارگونومی را بهبود می بخشد

لنز کاملا جدید Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 دارای طراحی جدیدی است که به مشخصه لنزهای TAMRON آینده تبدیل خواهد شد. TAMRON در تلاشی مداوم برای بهبود محصول از هر راه ممکن، بازخورد مشتریان را در نظر گرفته و تمام اجزای لنز را با بهترین جزئیات بررسی کرده است. در نتیجه، TAMRON هم عملکرد و هم عملکرد لمسی لنز را بهبود بخشیده است.

طیف وسیعی از عکس‌ها را با طیف وسیعی از لنزهایی که قطر فیلتر ۶۷ میلی‌متری یکسانی دارند، دنبال کنید.

چیزهای بزرگ در بسته های جمع و جور عرضه می شوند! این کیت شامل لنزهای دیگری نیز می شود که دارای همان قطر فیلتر 67 میلی متری هستند. لنزهای این سری طراحی کوچک و سبکی دارند که برای جفت شدن با دوربین های بدون آینه مناسب است و قطر فیلتر هر لنز 67 میلی متر است. علاوه بر ارائه قابلیت حمل عالی در هنگام حمل چندین لنز، فیلترهای پلاریزه گران قیمت، ND و سایر فیلترها را می توان به جای هم استفاده کرد. به علاوه، جستجوی خسته کننده برای کلاهک برای اندازه های مختلف لنز هنگام تعویض لنز را از بین می برد. علاوه بر کیفیت نوری استثنایی، از بالاترین سطح راحتی در کل خط تولید لذت خواهید برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 Lens for Sony E"، کلیک کنید.