برسی لنز سیگما Sigma 28-70mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز سیگما Sigma 28-70mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E

لنز مدرن Sigma 28-70mm f/2.8 DG DN برای Sony E

لنز مدرن 70-28 میلی‌متری f/2.8 DG DN برای Sony E-Mount از سیگما، یک لنز زوم عریض تا عمودی (تله‌فوتو) انعطاف‌پذیر است که دارای حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 است. این طرح برای کار در هر شرایط نوری موجود مناسب است و در عین حال کنترل بیشتری بر عمق میدان دارد. سبک تر و فشرده تر از لنز معادل 24-70 میلی متر، طراحی اپتیکال شامل دو عنصر FLD با پراکندگی کم و دو عنصر SLD، به علاوه سه عنصر غیر کروی است که انحرافات مختلف را برای دستیابی به وضوح، شفافیت و کاهش دقت بالا اصلاح می کند.

تنها یک عنصر فوکوس نور وجود دارد که واحد فوکوس خودکار را کمی نگه می دارد. همراه با یک موتور پله‌ای بی‌صدا و سریع، فوکوس خودکار واکنش‌گرا و تقریباً بی‌صدا را برای فیلمسازانی که به دنبال یک سیستم دوربین با کارایی بالا، سبک وزن و استفاده آسان هستند که به خوبی با گیمبال یا سایر لوازم جانبی که به خوبی کار می‌کنند جفت می‌شود، فراهم می‌کند.


هر سطح نوری دارای پوشش های Super Multi Layer و Nano Porous برای بهبود کنتراست و رندر رنگ با کاهش شعله ور شدن و شبح برای انتقال بهینه نور و یک پوشش مقاوم در برابر آب و روغن در جلوی لنز برای محافظت از لنز در برابر لکه ها و قطرات آب است. طراحی مقاوم در برابر آب و هوا باعث می شود در شرایط محیطی سخت کار کند و دیافراگم دایره ای 9 تیغه در هنگام استفاده از دیافراگم های بازتر، کیفیت بوکه خوبی ایجاد می کند.

ویژگی های لنز مدرن سیگما 28-70 میلی متر f/2.8 DG DN

  • این لنز یک لنز زوم استاندارد برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount است.
  • هنگام استفاده در دوربین APS-C، فاصله کانونی 42-105 میلی متر ارائه می شود.
  • دارای حداکثر دیافراگم f/2.8 ثابت برای استفاده در نور کم و کنترل عمق میدان
  • دو عنصر F Low Dispersion (FLD) و دو عنصر Special Low Dispersion (SLD) انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را کاهش می دهند.
    سه عنصر کروی انحرافات کروی و اعوجاج را کنترل می کنند.
  • هر دو پوشش Super Multi Layer و Nano Porous تابش لنز و شبح را به حداقل می‌رسانند و تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی ایجاد می‌کنند.
  • موتور پله ای یکپارچه و الگوریتم AF بهینه شده فوکوس خودکار سریع و بی صدا را تضمین می کند.
  • حداقل فاصله کانونی 28 میلی متر: 19 سانتی متر
  • دارای دیافراگم دایره ای با 9 تیغه است که کیفیت بوکه خوبی ایجاد می کند
  • دارای اتصال برنجی برای دقت و استحکام نصب
  • دارای طراحی لاستیکی مقاوم برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما Sigma 28-70mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما Sigma 28-70mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E"، کلیک کنید.