برسی لنز واید سیگما برای سونی Sigma 20mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز واید سیگما برای سونی Sigma 20mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E

لنز فوق عریض Sony Sigma 20mm f/1.4 DG DN با فرمت E-mount عملکرد تصویری باورنکردنی را در حداکثر دیافراگم ارائه می‌کند و آن را برای استفاده در محیط‌های کم نور، به‌ویژه آسمان‌های تاریک ایده‌آل می‌کند.

این لنز همیشه یک انتخاب عالی برای مناظر و معماری است، این لنز دارای ویژگی های جدید و به روز شده است که مخصوص عکاسان نجومی است.

این لنز با ترکیب طراحی با اصلاحات داخلی که اعوجاج را تحت کنترل نگه می‌دارد، یک سوئیچ جدید قفل فوکوس دستی (MFL) دارد که حلقه فوکوس را غیرفعال می‌کند و تضمین می‌کند که فوکوس هرگز تغییر نمی‌کند، حتی پس از ساعت‌ها عکاسی در آسمان سرد و تاریک.

این لنز همچنین برای فیلترهای جلویی 82 میلی متری طراحی شده است که برای لنزهای فوق عریض نادر است، و یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شامل نگهدارنده فیلتر پشتی است که فیلترهای برگ را برای انواع جلوه های خلاقانه نگه می دارد.

این لنز به عنوان بخشی از خط هنر در سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است. لنز پرایم با زاویه باز 20 میلی‌متری f/1.4 برای دوربین‌های بدون آینه E-mount و فول فریم سونی طراحی شده است و همچنین می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی معادل 30 میلی‌متر را ارائه می‌کنند، استفاده شود.

حداکثر دیافراگم سریع f/1.4 برای کار در نور کم عالی است و هنگام استفاده از تکنیک‌های عمق میدان کم، کنترل بیشتری بر موقعیت فوکوس فراهم می‌کند. دو SLD و سه عنصر غیرکروی در طراحی لنز گنجانده شده اند تا انحرافات رنگی را در سراسر محدوده فوکوس تصحیح کنند و وضوح و کنتراست استثنایی ارائه دهند.

این طراحی نوری همچنین به کنترل اعوجاج و محدود کردن وینیتینگ کمک می کند. از یک عنصر کروی دو مقعر استفاده می کند که وضوح لبه به لبه و عملکرد نوری فوق العاده ای را ارائه می دهد.

سیستم فوکوس داخلی، مجهز به موتور پله ای دقیق STM، فوکوس خودکار با سرعت بالا و عملکرد تقریبا بی صدا را فراهم می کند. سوئیچ جدید MFL (قفل فوکوس دستی) که برای عکاسی نجومی بهینه شده است، حلقه فوکوس را غیرفعال می کند و تضمین می کند که فوکوس هرگز تغییر نمی کند، حتی پس از ساعت ها عکاسی در آسمان سرد و تاریک. حلقه دیافراگم با کلید کلیک و کلید قفل از تغییرات تصادفی دیافراگم جلوگیری می کند.

یک دیافراگم یازده باله گرد به ایجاد کیفیتی جذاب کمک می کند. هود لنز گلبرگ به کاهش شعله ور شدن لنز هنگام کار در شرایط نور شدید کمک می کند و از جلوی لنز محافظت می کند. رزوه فیلتر جلو 82 میلی متر و نگهدارنده فیلتر عقب برای فیلترهای برگ.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما برای سونی Sigma 20mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما برای سونی Sigma 20mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.