برسی لنز ماکرو سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز ماکرو سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens for Sony E

لنز ماکرو سیگما برای لنز ماکرو هنر سونی Sigma 105mm f/2.8 DG DN

لنز ماکرو هنر سیگما 105 میلی‌متری f/2.8 DG DN برای Sony E یک لنز تله‌فوتو کوتاه است که برای استفاده ماکرو بهینه‌سازی شده است و دارای برتری اپتیکال و قابلیت فوکوس نزدیک است. این لنز با حداقل فاصله کانونی 11.6 اینچ (29.46 سانتی متر) و فاصله کاری 5.5 اینچ (13.97 سانتی متر)، نسبت خروجی واقعی 1:1 را برای سوژه های نزدیک ارائه می دهد. طراحی نوری آن شامل یک عنصر SLD است که انحرافات مختلف و انحراف رنگی حاشیه ای را سرکوب می کند و به وضوح و دقت رنگ بالا کمک می کند. یک پوشش فوق العاده چند لایه نیز برای کنترل شعله ور شدن و شبح برای کنتراست بیشتر استفاده شده است.

این لنز از موتور Hyper-Sonic برای عملکرد سریع و بی صدا فوکوس خودکار و کنترل فوکوس دستی ثابت استفاده می کند. سوئیچ محدود فوکوس همچنین به افزایش سرعت و دقت فوکوس کمک می کند و همچنین یک دکمه AFL قابل تنظیم و یک سوئیچ حالت فوکوس اختصاصی وجود دارد. این لنز همچنین دارای یک دیافراگم 9 پره گرد برای ایجاد کیفیت بوکه صاف است و بدنه لنز نیز ضد آب است تا برای کار در شرایط نامساعد جوی مناسب باشد.

فروش سه پایه دوربین، چراغ حلقه و لوازم جانبی دوربین

لنز ماکرو هنری سیگما 105 میلی‌متری f/2.8 DG DN برای Sony E

  • این لنز به عنوان بخشی از سری لنزهای Art در سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری واقعاً قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری مناسب است.
  • این لنز تله فوتو کوتاه ثابت برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است، اما می تواند در مدل های APS-C نیز استفاده شود که در این مورد فاصله کانونی معادل 157.5 میلی متر را ارائه می دهند.
  • یک عنصر پراکندگی کم خاص (SLD) به طور قابل توجهی ابیراهی رنگی و انحراف رنگی محیطی را کاهش می دهد تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشد.
  • یک پوشش چند لایه روی عناصر لنز برای به حداقل رساندن پدیده های شعله ور و شبح و کمک به ایجاد تصاویری با کنتراست غنی و رنگ های طبیعی حتی زمانی که نور پس زمینه وجود دارد استفاده شده است.
  • طراحی ماکرو واقعی دارای حداکثر بزرگنمایی 1:1 با حداقل فاصله فوکوس 11.6 اینچ (29.46 سانتی متر) و فاصله کاری 5.5 اینچ (13.97 سانتی متر) برای قرار دادن سوژه های نزدیک است.
  • HSM (موتور هایپر صوتی) یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را انجام می‌دهد که با الگوریتم AF بهینه‌سازی شده برای دستیابی به فوکوس نرم‌تر تکمیل می‌شود. HSM همچنین امکان کنترل دائمی فوکوس دستی را به سادگی با چرخاندن حلقه فوکوس در هر زمان می دهد.
  • سوئیچ محدود فوکوس را می توان برای محدود کردن محدوده فوکوس در سه ناحیه برای عملکرد سریعتر و پاسخگوتر استفاده کرد: از 11.6 اینچ (29.46 سانتی متر) تا 1.6 فوت (48.76 سانتی متر)، از 1.6 فوت (48.76 سانتی متر) تا بی نهایت و از 11.6 اینچ. (29.46 سانتی متر) تا بی نهایت
  • برای یک سوئیچ دیافراگم صاف و بی صدا، می توانید روی حلقه دیافراگم دستی کلیک کنید تا از برنامه های ویدیویی استفاده کنید. علاوه بر این، می توان از یک کلید ویژه برای قفل کردن حلقه دیافراگم استفاده کرد تا از تغییرات تصادفی در تنظیمات دیافراگم جلوگیری شود.
  • دکمه داخلی AF Lock (AFL) که می‌توان عملکردهای دیگری را به آن اختصاص داد، دامنه عملکردهای موجود روی لنز را افزایش می‌دهد.
  • دیافراگم 9 تیغه گرد به ایجاد یک کیفیت بوکه صاف و دلپذیر کمک می کند.
  • دارای ساختار مقاوم در برابر آب و هوا و اتصال برنجی است که دقت و دوام نصب را بهبود می بخشد.

برای خرید و فروش دوربین دست دوم کلیک.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز ماکرو سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز ماکرو سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.