برسی لنز کانن سری آر اف Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM Lens

نقدر و برسی

لنز کانن سری آر اف Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM Lens

لنز دوربین Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM

Canon RF 35mm f:1.8 IS Macro STM یک لنز پرایم با زاویه دید عریض منحصر به فرد است که جمع و جور و سبک وزن است و قابلیت فوکوس نزدیک را با انعطاف لنز ترکیبی زاویه باز با لنز ماکرو 2:1 ارائه می دهد. این لنز ماکرو 35 میلی متری Canon دارای پایه RF اختصاصی دوربین بدون آینه کانن سری R (فول فریم).

لنز سری RF 35 میلی‌متری کانن از طراحی اپتیکال پیشرفته با پوشش Super Spectra بهره می‌برد که به شما کمک می‌کند هنگام کار در شرایط روشن یا نور پس‌زمینه، شعله‌ور شدن و شبح را کاهش دهید. کنتراست و دقت رنگ بیشتری را کنترل کنید. این لنز با قابلیت فوکوس تا 6.7 اینچ (17 سانتی متر) در اندازه نیمه طبیعی، برای عکاسی نزدیک از گیاهان گرفته تا صحنه های خیابانی و مناظر ایده آل است.

حداکثر دیافراگم f:1.8 امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند و همچنین برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است. دارای تثبیت‌کننده تصویر پنج مرحله‌ای موثر است که لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح به حداقل می‌رساند. همچنین، موتور STM فوکوس خودکار فوق‌العاده آرام و روان را فراهم می‌کند و بر فوکوس دستی ثابت غلبه می‌کند. علاوه بر این، یک حلقه کنترل قابل تنظیم به شما امکان می دهد تنظیمات نوردهی، از جمله ISO، دیافراگم، و جبران نوردهی را از خود لنز تنظیم کنید.

هنر دیجیتال; فروش فلش موبایل و سه پایه موبایل

مشخصات لنز Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM

  • لنز عریض ثابت برای استفاده با دوربین‌های دیجیتال بدون آینه فول فریم Canon RF طراحی شده است.
  • حداکثر دیافراگم f/1.8 برای شرایط سخت نور مناسب است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند.
  • پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن پدیده های شعله ور و هاله برای کنتراست بیشتر و خنثی سازی رنگ هنگام کار در شرایط نوری شدید روی عناصر جداگانه اعمال می شود.
  • تثبیت‌کننده اپتیکال به شما کمک می‌کند لرزش دوربین را تا پنج توقف به حداقل برسانید، بنابراین می‌توانید در شرایط کم نور با سرعت شاتر پایین‌تر کار کنید.
  • طراحی ماکرو از کار با سوژه های نزدیک بهره می برد و حداکثر بزرگنمایی 2:1 با حداقل فاصله کانونی 6.7 اینچ (17 سانتی متر) را ارائه می دهد.
  • موتور پله ای STM فوکوس خودکار سریع، بی صدا، روان و دقیق را فراهم می کند که برای فیلمبرداری و همچنین عکاسی ثابت ایده آل است.
  • حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.
  • دیافراگم دایره ای 9 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت خوب بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن سری آر اف Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن سری آر اف Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM Lens"، کلیک کنید.