برسی لنز سیگما برای سونی Sigma 56mm f/1.4 DC DN Contemporary Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز سیگما برای سونی Sigma 56mm f/1.4 DC DN Contemporary Lens for Sony E

لنز مدرن Sigma 56mm f/1.4 DC DN برای Sony E

لنز ثابت 56 میلی متری انتخاب مناسبی برای عکاسی پرتره است. این لنز از سری Contemporary سیگما است که با حروف C روی لنز مشخص می شود. این لنز برای دوربین های سونی با فرمت APS-C طراحی شده است، به دلیل دیافراگم باز f: 1.4، ایده آل برای عکاسی در شرایط کم نور.

یکی از ویژگی های مهم لنزهای سری سیگما 56mm f/1.4 Contemporary وجود عنصر SLD است که انحرافات رنگی را کاهش می دهد و در نتیجه تصاویری با وضوح و دقت رنگ بیشتری ارائه می شود و همچنین دارای 2 عنصر غیر کروی است که اعوجاج و انحراف کروی را کاهش می دهد.

فروش انواع هلیکوپتر و پهپاد حرفه ای در هنر دیجیتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما برای سونی Sigma 56mm f/1.4 DC DN Contemporary Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما برای سونی Sigma 56mm f/1.4 DC DN Contemporary Lens for Sony E"، کلیک کنید.