برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز تامرون برای سونی Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E

لنز Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 برای Sony E

فاصله کانونی مورد علاقه برای همه سوژه ها، از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی پرتره، لنز تامرون روشن و شفاف 35 میلی متری f/2.8 یکی از محبوب ترین فواصل کانونی است. این لنز زاویه باز برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount سونی طراحی شده است و با طراحی متمایز f/2.8 برای متعادل کردن سرعت و طراحی جمع و جور، یک لنز بسیار قابل حمل برای استفاده در موقعیت های مختلف است. همچنین حداکثر نسبت زوم 1:2 و حداقل فاصله کانونی 14.99 سانتی متر برای کار با سوژه های نزدیک به سازگاری آن کمک می کند.

یک موتور پله ای OSD فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا را همراه با فوکوس دستی ثابت به دست می آورد. علاوه بر این، لنزها از محفظه مقاوم در برابر رطوبت با پوشش فلوئور بهره می برند تا بتوانند در شرایط نامساعد آب و هوایی کار کنند.

زاویه دید گسترده برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount Sony طراحی شده است، اما برای استفاده در مدل های APS-C که فاصله کانونی 52.5 میلی متری دارند نیز مناسب است.

لنز Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 برای مشخصات فنی سونی

  • حداکثر دیافراگم نسبتاً روشن f / 2.8 تعادلی بین کار در شرایط نوری موجود و ایجاد سطح مقطع کاملا فشرده و سبک ایجاد می کند.
  • یک عنصر LD (پراکندگی کم) انحرافات رنگ و تغییر رنگ را کاهش می دهد تا شفافیت و حفظ رنگ را بیشتر بهبود بخشد.
  • یک عنصر شیشه ای کروی برای وضوح بیشتر و تصویربرداری دقیق تر، جابجایی کانونی و انحرافات کروی را حذف می کند.
  • پوشش BBAR (Broadband Anti-Reflection Coating) بر روی عناصر لنز برای کاهش انعکاس سطح و جلوگیری از شعله ور شدن لنز و ایجاد سایه برای افزایش کنتراست و دقت رنگ استفاده می شود.
  • این لنزها برای عکاسی از نمای نزدیک ایده آل هستند و حداکثر بزرگنمایی 2:1 با حداقل فاصله کانونی 14.99 سانتی متر را برای کارهای نزدیک ارائه می دهند.
  • موتور پله ای OSD فوکوس خودکار روان، سریع و دقیق را فراهم می کند و فوکوس دستی را کاملاً دور می زند.
  • این لنز از ساختاری استفاده می کند که در شرایط بد آب و هوایی در برابر رطوبت مقاوم است و برای عنصر جلویی لنز از پوشش فلوئور برای محافظت در برابر گرد و غبار، کثیفی و لک استفاده شده است.
  • دیافراگم دایره ای با هفت تیغه، بوکه با کیفیتی را ارائه می دهد.

هنر دیجیتال; فروش برندهای معتبر دوربین DSLR و دوربین مدیوم فرمت

با زاویه دید مناسب برای استفاده روزمره f:2.8 و دوربین های بدون آینه سونی E-mount سونی

لنز دوربین Tamron برای Sony Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 یک لنز پرایم با زاویه دید عریض است که تقریباً در هر موقعیتی برای عکاسی مناسب است. فاصله کانونی 35 میلی متر با زاویه دید وسیع اما پرسپکتیو طبیعی و میدان دید برای ثبت تصاویر ایده آل هستند. این لنز برای بسیاری از انواع عکاسی از جمله پرتره با پس زمینه، غذا و طبیعت عالی است. بسیار سبک و جمع و جور است و وزن اضافی به کیف شما اضافه نمی کند، بنابراین می توانید به راحتی هر روز آن را حمل کنید.

با فوکوس 0.15 متر (5.9 اینچ)، می توانید کادر را حتی با سوژه های کوچک پر کنید. علاوه بر دیافراگم F / 2.8، با استفاده از مواد شیشه‌ای خاص، از جمله عناصر لنز LD (پراکندگی کم) و GM (شیشه‌های قالب‌گیری کروی) ساخته شده است که به طور موثری برای از بین بردن انحرافات مناسب هستند. عملکرد نوری فوق‌العاده‌ای را در سراسر قاب ارائه می‌کند و تصویری واضح از نظر بافت سوژه ارائه می‌دهد. با ساختار مقاوم در برابر رطوبت و پوشش فلورین مقاوم در برابر گرد و غبار، عکاسان می توانند با اطمینان در فضای باز عکاسی کنند. با استفاده از این محصول زیبایی هایی را خواهید دید که تا به حال تجربه نکرده اید. این لنز می تواند شما را به اکتشافات جدید هدایت کند.

سوژه خود را به 0.15 متر نزدیک کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که استفاده از این لنز دوربین را بسیار هیجان انگیز می کند، توانایی شگفت انگیز آن در گرفتن عکس های نزدیک است. با استفاده از این لنز می توانید به آنچه قبلا تصور کرده اید نزدیک شوید. در 0.15 متر (5.9 اینچ) MOD (حداقل فاصله جسم)، لنز به حداکثر بزرگنمایی خود یعنی 2:1 می رسد. دیگر احساس ناامیدی نمی کنید زیرا نمی توانید هنگام عکس گرفتن به سوژه نزدیک شوید. این عملکرد قابل توجه به کاربران اجازه می دهد تا ترکیباتی ایجاد کنند که از یک چشم انداز دراماتیک (اشیاء نزدیکتر بزرگتر و اجسام دورتر کوچکتر هستند) منحصر به فرد برای لنزهای زاویه باز بهره مند شوند. با نزدیک شدن به سوژه، می توانید یک عکس منحصر به فرد بگیرید و از بوکه پس زمینه تار استفاده کنید.

قابلیت حمل بالای آن باعث افزایش انعطاف پذیری نامحدود لنزها می شود

این لنزها را هر کجا که می خواهید همراه خود ببرید. شما می توانید این لنزها را در حین کار حرکت دهید. با سازگاری کامل با دوربین های بدون آینه فول فریم، کل سیستم شما سبک و سریع می شود. این مدل دارای بدنه بسیار جمع و جور با وزن تنها 210 گرم (7.4 اونس) و طول کلی آن 64 میلی متر (2.5 اینچ) است. کاملاً قابل حمل و مانور پذیری بالایی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

از آنجایی که طول کلی در حین فوکوس تغییر نمی‌کند، می‌توانید بدون ترس از برخورد تصادفی با عنصر جلو، تا حد لازم به سوژه نزدیک شوید. این لنزهای قطر فیلتر 67 میلی متری برای دوربین های E-mount سونی و همچنین سایر اعضای سری لنزهای پرسرعت Tamron مناسب هستند. بنابراین می توانید به راحتی درپوش لنز و سایر لوازم جانبی فیلتر (مانند یک پلاریزه) را جایگزین کنید. چه کسی می گوید لوازم جانبی عالی را نمی توان در بسته های کوچک عرضه کرد؟

لنزهای ایده آل برای استفاده روزمره و نامزدهای سریع

این لنزها عملکرد اپتیکال استثنایی و کیفیت تصویر بالا را ارائه می دهند و این ویژگی هایی است که از لنزهای پریمیوم انتظار می رود. آرایش تخصصی عناصر شیشه ای LD و GM تا حد زیادی میزان ناهنجاری ها از جمله ناهنجاری های کرومی را کنترل می کند. پوشش BBAR (ضد انعکاس پهن باند) ثبت شده توسط تامرون، سایه ها و شعله ور شدن را کاهش می دهد که در غیر این صورت هنگام عکاسی در زیر نور مستقیم خورشید رخ می دهد. علاوه بر این، با استفاده از ویژگی های بدنه دوربین شما، عملکرد فول فریم و وضوح بالا را ارائه می دهد که مزایای جدیدترین دوربین های مگاپیکسلی را به حداکثر می رساند. چه در حال عکاسی از یک خیابان، یک بحث کامل یا عناصر معماری باشید، این لنز تصاویری فوق العاده واضح، رنگارنگ و زیبا در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند تا به رویاهای خلاقانه خود برسید.

* هنگام عکس گرفتن با دوربین، عملکرد تصحیح لنز فعال است.

لنزهای Tamron برای دوربین های E-mount سونی کاربردی، سازگار و سرگرم کننده هستند!

این لنزها تنها یکی از لنزهای متعدد تامرون برای دوربین های E-mount سونی هستند. در حین آماده سازی تجهیزات خود، ابزارهای نوآورانه ای پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند از دنیای دوربین های بدون آینه و طیف وسیع تری از امکانات عکاسی لذت ببرید. این لنزها با وزن کم و وزن کم (مناسب برای دوربین های بدون آینه) کاملاً قابل حمل هستند و به راحتی می توان آنها را به عنوان یک کیت کامل در هر شرایطی حمل کرد. برای راحتی، تمام لنزهای این سری دارای قطر فیلتر یکسان 67 میلی متری هستند.

سازگار با ویژگی ها و عملکردهای خاص دوربین

– فوکوس خودکار هیبریدی سریع

– فوکوس خودکار چشم

– فوکوس دستی مستقیم (DMF)

– تصحیح لنز در دوربین (سایه، اعوجاج رنگی، اعوجاج)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 35mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E"، کلیک کنید.