برسی لنز کانن واید آر اف Canon RF 16mm f/2.8 STM Lens

نقدر و برسی

لنز کانن واید آر اف Canon RF 16mm f/2.8 STM Lens

میدان دید فوق العاده وسیع با طراحی جمع و جور و قابل حمل، Canon RF 16mm f/2.8 STM یک لنز با زاویه دید عریض روزمره است. ترکیبی از طراحی فشرده و سبک با حداکثر دیافراگم روشن، این فوق عریض مستطیلی برای عکاسی از فضاهای داخلی و اشیاء معماری، و همچنین مناظر وسیع و صحنه‌های عکاسی نجومی مفید است.

طراحی اپتیکال دارای یک عنصر کروی است که اعوجاج را محدود می کند و به درجه بالایی از وضوح برای تصویربرداری دقیق کمک می کند. این لنز منحصربه‌فرد همچنین دارای حداقل فاصله کانونی 13 سانتی‌متر برای عکاسی نزدیک است و موتور STM AF فوکوس صاف و بی‌صدا را برای برنامه‌های عکس و ویدیو امکان‌پذیر می‌کند.

طراحی سبک وزن و میدان دید وسیع نیز این لنز را جذاب کرده است. توانایی وبلاگ نویسی و تولید محتوا. پرایم با زاویه فوق عریض برای استفاده با دوربین های دیجیتال بدون آینه فول فریم Canon با پایه RF طراحی شده است.

حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 برای شرایط نوری موجود مناسب است، به کنترل عمق میدان کمک می کند و به یک تصویر براق کمک می کند. عنصر کروی به کنترل اعوجاج و بهبود وضوح بالا کمک می کند.

پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن شعله ور شدن و شبح برای بهبود کنتراست و دقت رنگ هنگام کار در شرایط نور روشن اعمال می شود. موتور پله ای STM فوکوس خودکار سریع، بی صدا، روان و دقیق را فراهم می کند که هم برای فیلمبرداری و هم برای عکاسی ثابت ایده آل است. حداقل فاصله کانونی 13 سانتی متر همراه با حداکثر بزرگنمایی 0.26 برابر، این گزینه را به گزینه ای منحصر به فرد برای عکاسی از نمای نزدیک و حفظ عمق میدان عالی تبدیل می کند. حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد. دیافراگم دایره ای با هفت تیغه به کیفیت خوب بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن واید آر اف Canon RF 16mm f/2.8 STM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن واید آر اف Canon RF 16mm f/2.8 STM Lens"، کلیک کنید.