برسی لنز دوربین نیکون Nikon AF-S DX 35mm f/1.8 G

نقدر و برسی

لنز دوربین نیکون Nikon AF-S DX 35mm f/1.8 G

لنز Nikon AF-S DX 35mm f/1.8 G

لنز دوربین Nikon 35mm f/1.8G DX AF-S دارای فاصله کانونی 35mm است. این لنز زاویه باز نیکون دارای حداقل نسبت کانونی f/1.8 با دیافراگم DX است که برای دوربین دیجیتال نیکون با سنسور APS-C مناسب است. این لنز زاویه باز سبک وزن و تقریباً 200 گرم وزن دارد. ما از لنزهای مختلف استفاده می کنیم تا دوربین دیجیتال با فوکوس بیشتری داشته باشیم و کارایی دوربین را افزایش دهیم.

لنز دوربین Nikon 35mm f/1.8G DX AF-S کیفیت تصویر را در دوربین های دیجیتال افزایش می دهد و قیمت مناسبی دارد و خرید آن آسان است. حداکثر نسبت کانونی در این لنز واید نیکون 22/F و حداقل آن 1.8/F است. لنز واید مطلوب مجهز به فوکوس خودکار است.

هنر دیجیتال; فروشم دوربین اسمو و گوپرو و ​​دوربین فیلمبرداری حرفه ای و لوازم جانبی دوربین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین نیکون Nikon AF-S DX 35mm f/1.8 G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین نیکون Nikon AF-S DX 35mm f/1.8 G"، کلیک کنید.