برسی لنز زوم استاندارد سونی (NO BOX)Sony FE 28-60mm f/4-5.6

نقدر و برسی

لنز زوم استاندارد سونی (NO BOX)Sony FE 28-60mm f/4-5.6

لنز زوم استاندارد سونی (بدون جعبه) Sony FE 28-60mm f/4-5.6

لنز زوم استاندارد Sony FE 28-60mm f:4-5.6 سبک ترین و جمع و جورترین لنز زوم استاندارد FE سونی تا به امروز است که وزن آن تنها 164.42 گرم است. جدیدترین اضافه شده به طیف FE، به عنوان یک لنز عالی برای پوشیدن روزمره عمل می کند و محدوده مناسبی برای عکاسی از رویداد، پرتره، خیابان و منظره ارائه می دهد.

طراحی جمع شونده آن امکان حمل بهتر در صورت عدم استفاده را فراهم می کند. از نظر نوری، این لنز جدید دارای سه عنصر غیرکروی برای وضوح عالی و تصویربرداری دقیق است. موتور فوکوس خودکار خطی فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را ارائه می‌کند، و آن را برای برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری ایده‌آل مجهز می‌کند، و حداقل فاصله کانونی 30 سانتی‌متر (بسته به فاصله کانونی) برای گرفتن سلفی و کلوزآپ بدون فشار مناسب.

همه جوره میفروشم کیف دوربین فیلمبرداری و کیف دوربین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زوم استاندارد سونی (NO BOX)Sony FE 28-60mm f/4-5.6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زوم استاندارد سونی (NO BOX)Sony FE 28-60mm f/4-5.6"، کلیک کنید.