برسی آداپتور تبدیل مانت کانن EF به سونی VILTROX EF-NEX IV Adapter mount

نقدر و برسی

آداپتور تبدیل مانت کانن EF به سونی VILTROX EF-NEX IV Adapter mount

این آداپتور لنز از Viltrox به گونه‌ای طراحی شده است که از لنزهای EF-mount Canon برای فوکوس خودکار در دوربین‌های Sony E-mount استفاده شود. صفحه آزادسازی سریع را فراهم می‌کند.

برای ارتقای آسان‌تر سیستم‌عامل، این آداپتور دارای پورت micro-USB نیز می‌باشد. برای دوربین‌های سازگار با پایه E سونی که دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز و تشخیص کنتراست هستند، یک سوئیچ در کنار آداپتور وجود دارد تا این تنظیمات فوکوس خودکار را با لنز EF کانن متصل کند. برای اعمال صحیح تنظیمات فوکوس خودکار مورد نظر، سوئیچ قبل از اتصال آداپتور به دوربین انتخاب می شود. این آداپتور با دوربین های NEX-5C، C3، 5N، F3، 5R، 6، 7، FS700، VG20، VG900 و Sony Alpha a7 سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی آداپتور تبدیل مانت کانن EF به سونی VILTROX EF-NEX IV Adapter mount" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی آداپتور تبدیل مانت کانن EF به سونی VILTROX EF-NEX IV Adapter mount"، کلیک کنید.