برسی Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM Lens

نقدر و برسی

Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM Lens

لنز Canon EF-S 35mm f/2.8

لنز کانن با ویژگی های نمای نزدیک و طراحی منحصر به فرد EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STMمعادل یک لنز پرایم 56 میلی متر برای دوربین است DSLR با فرمت APS-C استفاده می شود. این لنز 1 تا 1 سایز طبیعی در زوم و با حداقل فاصله کانونی ارائه می شود 13 سانتی متر از دیگر ویژگی های این لنز می باشد ال ای دی ها لنز ماکرو در جلوی لنز قرار دارد که نور بیشتری را برای سوژه های نزدیک فراهم می کند.

استفاده از قابلیت لنز کانن Canon EF-S 35mm f/2.8 برای ثبت سوژه‌هایی در اندازه واقعی، طراحی بصری دوربین از یک عنصر منحنی برای کاهش انحرافات کروی استفاده می‌کند تا وضوح و وضوح بیشتری ارائه دهد. ویژگی بصری این لنز سیستم تثبیت کننده استHYBRID E این تصویری است که هدف آن به حداقل رساندن لرزش دوربین برای تصاویر دستی واضح تر در شرایط نوری دشوار است.

این لنز می تواند از فاصله 30 میلی متری از انتهای لنز تا سوژه عکاسی کند. عکاسان خلاق می توانند برای داشتن یک چشم انداز جدید به گل یا میوه نزدیک شوند و در عین حال تصاویری با کیفیت بالا با پس زمینه تار ایجاد کنند.

همه جوره میفروشم لنز دوربین و فلاش دوربین

مشخصات لنز Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM

موتورSTM این به شما کمک می کند تا فوکوس خودکار آرام، روان و سریع را برای برنامه های عکاسی و فیلم برداری داشته باشید. این موتور فوکوس خودکار را می توان در هر زمان با چرخاندن حلقه فوکوس به صورت دستی تنظیم کرد. این لنز ماکرو اصلی برای دوربین های کانن DSLR قالب APS-C فاصله کانونی معادل 56 میلی متر ارائه می دهد

نور ال ای دی ها لنز فقط می تواند نور چپ یا راست داشته باشد یا از هر دو جهت استفاده کنید. از این نور می توان برای عمق تصویر بهتر و کاهش سایه ایجاد شده توسط لنز در فاصله نزدیک استفاده کرد.

دیافراگم با 7 لاملا و حداکثر دیافراگمF/2.8 این به شما کمک می کند در عمق میدان کم به بوکه مناسب برسید. لنز فشرده و سبک ماکرو EF-S این یک دنیای کاملاً جدید از امکانات عکاسی را باز می کند و به شما کمک می کند سوژه های نزدیک را با جزئیات باورنکردنی ثبت کنید.

برای اولین بار در سری لنزهای EF-S، لنز جدید 35 میلی متری EF-S کانن دارای سیستم روشنایی است که به عکاسان اجازه می دهد بدون استفاده از تجهیزات نورپردازی اضافی، عکاسی ماکرو بگیرند.

با استفاده از نور LED در هر طرف لنز، کاربران می توانند سایه هایی را برای افزایش حجم سوژه یا افزودن ابعاد به تصاویر ایجاد کنند. هنگامی که صحنه آماده است، لنز از قابلیت های تصویربرداری خود برای تولید تصاویر واضح و با کنتراست بالا استفاده می کند. اگرچه این لنز برای عکاسی ماکرو طراحی شده است، اما همچنان می‌توان از آن برای عکاسی معمولی، پرتره، منظره یا عکس‌های فوری استفاده کرد.

فروش لوازم جانبی دوربین و تکنیک نورپردازی

سایر فناوری های این لنز به شرح زیر است:

– فاصله کانونی محبوب 35 میلی متر که معادل 65 میلی متر است و دیافراگم باز F/2.8

– سیستم ضد لرزش HYBRID E که سیستم تعلیق را برای اصلاح ارتعاشات فراهم می کند.

– سیستم فوکوس خودکار بی صدا با کمک سرویس فیلم اصلی با موتور STM چرخشی

– فوکوس دستی تمام وقت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM Lens"، کلیک کنید.