کاظمی به دغدغه ها و مشکلات فرهنگیان گوش داد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

کاظمی به دغدغه ها و مشکلات فرهنگیان گوش داد - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش به منظور اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف ارتباط مؤثر با سطح جامعه و بررسی دغدغه‌های جامعه فرهنگیان با تعدادی از فرهنگیان دیدار کرد.

در این دیدار وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معاونین با شنیدن مشکلات و مسائل مراجعان، دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات را صادر کرد.

در این جلسه مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را ارائه کردند و وزیر آموزش و پرورش نیز به توضیحات و دغدغه‌های آنها گوش و دستوراتی صادر کرد.

در این جلسه که با حضور فرهنگیانی از نقاط مختلف کشور برگزار شد، مشکلات استخدامی، جذب و نگهداشت نخبگان، درخواست کمک دانش آموز نخبه از وزیر برای تسهیل امور مربوطه، طرح آموزش قرآنی یک معلم، معترضان به کد ۱۹، انتقال و جابجایی، بکارگیری نیروها و بررسی مشکلات نمایندگان معلمان مأمور خارج از کشور و…، موضوعاتی مطرح کردند.

در این جلسه اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با درخواست‌های این فرهنگیان مرتبط بودند نیز حضور داشتند که پس از دستور وزیر آموزش و پرورش مسئله مراجعه کننده را پیگیری کردند.

دیدار مردمی با وزیر آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های ثابت و مهم این وزارتخانه خواهد بود تا از این طریق فرهنگیان، مستقیم و بدون واسطه با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاظمی به دغدغه ها و مشکلات فرهنگیان گوش داد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاظمی به دغدغه ها و مشکلات فرهنگیان گوش داد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.