برسی لنز واید سیگما Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art for Sony E

نقدر و برسی

برسی لنز واید سیگما Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art for Sony E

لنز واید سیگما Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art for Sony E

لنز هنری سیگما 28 میلی متری f/1.4 DG HSM برای Sony E

لنز Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art با پایه زاویه باز سونی یک لنز انعطاف پذیر با میدان عریض کلاسیک است که برای همه چیز از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی منظره عالی است. حداکثر دیافراگم فوق سریع f/1.4 برای کار در شرایط کم نور ایده آل است و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای جداسازی سوژه ارائه می دهد. این لنز از یک طراحی اپتیکال پیشرفته استفاده می کند که از شیشه با پراکندگی کم و عناصر غیر کروی برای کاهش انحرافات کروماتیک و کروی برای وضوح و وضوح بیشتر استفاده می کند. همچنین یک پوشش چند لایه فوق العاده وجود دارد که برای بهبود کنتراست و دقت رنگ شعله ور شدن و شبح را سرکوب می کند.

علاوه بر مزایای نوری این لنز 28 میلی متری f/1.4 از موتور Hyper Sonic نیز برای ارائه فوکوس خودکار سریع روان و بی صدا با فوکوس دستی مداوم استفاده می کند. طراحی فیزیکی شامل یک اتصال برنجی است که استحکام و دقت در نصب را فراهم می کند و ساختاری محکم برای محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت ایجاد می کند. علاوه بر این دیافراگم 9 تیغه دایره ای به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنر در سری Global Vision سیگما برای دستیابی به عملکرد نوری برجسته طراحی شده است و برای کارهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • این لنز زاویه باز ثابت برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است اما برای استفاده در مدل های APS-C نیز مناسب است و فاصله کانونی معادل 44.8 میلی متر را ارائه می دهد.
  • حداکثر دیافراگم فوق سریع f/1.4 برای کار در شرایط کم نور عالی است و همچنین هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم کنترل بیشتری بر موقعیت فوکوس ارائه می دهد.
  • دو عنصر F Low Dispersion (FLD) و سه عنصر Special Low Dispersion (SLD) در طراحی اپتیکال قرار گرفته اند و به کاهش نوارهای رنگی و تغییر رنگ برای بهبود وضوح و دقت رنگ کمک می کنند.
  • سه عنصر کروی برای محدود کردن اعوجاج و انحراف کروی و همچنین برای وضوح کلی بیشتر و تصویربرداری دقیق استفاده می شود.
  • عناصر لنز برای به حداقل رساندن شعله ور شدن و ایجاد شبح پوشش فوق العاده ای دارند و به ایجاد تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی حتی در شرایط نور پس زمینه کمک می کنند.
  • HSM (موتور هایپرسونیک) یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی صدا را فراهم می کند و با یک الگوریتم AF پیشرفته برای فوکوس روان تر تکمیل می شود.
  • مکانیزم تخصصی دیافراگم الکترومغناطیسی پایداری کنترل نوردهی بیشتری را فراهم می کند که به ویژه هنگام کار با سرعت انفجار سریع مفید است.
  • اتصال از جنس برنج برای اطمینان از دقت و دوام است. علاوه بر این یک طرح لاستیکی بادوام در ساختار پایه لنز گنجانده شده است تا از آن در برابر گرد و غبار و پاشش آب محافظت کند.
  • یک پوشش محافظ روی عنصر جلو اعمال می شود و در برابر آب و روغن مقاوم است تا به تمیز کردن کمک کند.
  • دیافراگم دایره ای 9 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت بوکه صاف و دلپذیر کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art for Sony E"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه