برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD Lens for Sony E

نقدر و برسی

برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD Lens for Sony E

لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD Lens for Sony E

عدسی با این زاویه گسترده تا فوق تله فوتو و همه چیز را پوشش می دهد

لنز انعطاف پذیری که برای دوربین های پایه E سونی با فرمت APS-C از زاویه عریض به تله فوتو زوم می کند.

در نهایت یک لنز زوم معرفی شد که به شما امکان می دهد بدون تغییر لنز از همه چیز از تله فوتو گرفته تا زاویه باز عکس بگیرید. mm F/3.5-6.3 Di III-A VC VXD18-300 (مدل B061) یک لنز زوم یکپارچه برای دوربین های بدون آینه APS-C Sony E است. این اولین لنز در جهان برای دوربین های بدون آینه APS-C با ضریب زوم 16.6 برابر و محدوده فاصله کانونی 18-300 میلی متر (معادل 27-420 میلی متر فول فریم) است. این لنز با زوم زاویه باز تا فوق تله فوتو طیف وسیعی از موقعیت های عکاسی از جمله مناظر ورزش حیات وحش عکس های فوری و پرتره را پوشش می دهد. این لنز بدون آینه دارای طراحی جمع و جور است که حمل آن را آسان می کند و برای مسافرت و فعالیت های خانوادگی مناسب است.

با یک MOD (حداقل فاصله سوژه) در انتهای عریض 15 سانتی متر و حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2 به شما امکان می دهد سوژه ها را با چشم اندازی منحصر به فرد ثبت کنید. علاوه بر این فوکوس خودکار به لطف مکانیزم فوکوس موتور خطی VXD با سرعت بالا (Voice-coil eXtreme-torque Drive) بسیار سریع و دقیق است. و برای گرفتن عکس مجهز به سیستم انحصاری VC ( جبران لرزش ) TAMRON می باشد. این لنز زوم همه کاره عکاسی را سرگرم کننده تر می کند زیرا می توانید از آن در موقعیت های نامحدود استفاده کنید. این لنز بسیار همه کاره است به شما انگیزه می دهد تا خلاقیت خود را بیشتر و بیشتر گسترش دهید.

لنز زوم انعطاف پذیر برای دوربین های بدون آینه

هیجان انگیزترین ویژگی این لنز ضریب بزرگنمایی 16.6 برابری آن است. این اولین لنز دوربین بدون آینه APS-C در جهان است که به این سطح از کمال رسیده است. برد 18-300 میلی متری آن معادل 27-450 میلی متر فول فریم است. از عکاسی فوق تله فوتو با فشرده سازی لنز گرفته تا عکاسی با زاویه دید وسیع که مناظر وسیع را ثبت می کند این لنز از طیف گسترده ای از موقعیت های عکاسی پشتیبانی می کند. طراحی بسیار فشرده این لنز تقریباً 620 گرم (21.9 اونس) وزن دارد. همچنین مانند بسیاری از لنزهای دیگر TAMRON برای دوربین های بدون آینه اندازه فیلتر در 67 میلی متر استاندارد شده است. استفاده از لنزها در هر شرایطی آسان است و برای استفاده در تمام روز ایده آل است.

بهترین فوکوس خودکار در کلاس که آنقدر سریع و دقیق است که هرگز یک عکس را از دست نخواهید داد

لنز Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 یک لنز زوم سریع و دقیق است که به لطف مکانیزم فوکوس موتور خطی VXD TAMRON در بالاترین محدوده زوم جهانی قرار دارد. حتی در فاصله کانونی اولترا تله فوتو 300 میلی متر (معادل 450 میلی متر فول فریم) ​​به راحتی از حداقل فاصله تا بی نهایت فوکوس می کند. ردیابی فوکوس آن به قدری موثر است که به شما امکان می دهد لحظات مشخصی را هنگام عکاسی از حشرات حیوانات وسایل نقلیه یا سایر سوژه های متحرک ثبت کنید. از آنجایی که مستقیماً گروهی از عناصر لنز را بدون استفاده از لوازم جانبی دیگر متمرکز می کند لنز فوق العاده بی صدا است. موتور خطی نویز را سرکوب می کند و این لنز را برای گرفتن عکس و فیلم در محیط هایی که نیاز به سکوت دارند ایده آل می کند.

حداکثر نسبت زوم 1:2 است که برای یک لنز زوم جهانی شگفت انگیز است

در انتهای عریض 18 میلی متر لنز به 0.15 متر (5.9 اینچ) و حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2 می رسد. با فاصله کاری شگفت انگیز 5 میلی متری (0.2 اینچ) می توانید در حین ثبت پس زمینه هر چقدر که می خواهید به سوژه خود نزدیک شوید. این لنز درهای منحصر به فرد عکاسی ماکرو گسترده را به روی شما باز می کند.

عملکرد اپتیکال تزلزل ناپذیر در سراسر محدوده زوم

لنز Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 یک لنز زوم چند منظوره و با وضوح بالا است که از طریق پیگیری مداوم TAMRON برای کیفیت تصویر استثنایی ساخته شده است. ساختار نوری شامل چندین عنصر لنز ویژه به ویژه چهار عنصر LD (پراکندگی کم) و سه عنصر لنز غیرکروی هیبریدی است. این عناصر به ایجاد تصاویر واضح و واضح از مرکز تا گوشه کمک می کنند. انحراف رنگی و سایر انحرافات نوری به خوبی اصلاح می شوند. علاوه بر این پوشش BBAR-G2 (Broadband Anti-Reflection Generation 2) پدیده های شعله ور و شبح که معمولا در صحنه های دارای نور پس زمینه رخ می دهند را سرکوب می کند. در سراسر محدوده زوم لنز تامرون 18-300 میلی متر کیفیت تصویر بالا و بوکه نرم را ارائه می دهد.

این لنز مکانیزم اختصاصی VC TAMRON را برای به حداقل رساندن لرزش دوربین که احتمالاً در محدوده تله فوتو رخ می دهد در خود جای داده است. این مکانیزم در عکاسی دستی در شرایط کم نور مانند داخل خانه یا هنگام عکاسی در شب قدرت خود را نشان می دهد. این ویژگی به طور موثری تخریب تصویر را کاهش می دهد. با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی لنز برای عکاسی در فواصل کانونی 70 میلی متر یا کمتر عملکرد جبران سازی را به کار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زوم استاندارد تامرون Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD Lens for Sony E"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه