برسی لنر فوجی فیلم زوم استاندارد FUJIFILM XF 16-80mm f/4 R OIS WR Lens

نقدر و برسی

برسی لنر فوجی فیلم زوم استاندارد FUJIFILM XF 16-80mm f/4 R OIS WR Lens

لنر فوجی فیلم زوم استاندارد FUJIFILM XF 16-80mm f/4 R OIS WR Lens

لنز FUJIFILM XF 16-80mm f/4 R OIS WR که برای موقعیت های مختلف عکسبرداری مناسب است یک زوم همه کاره با فاصله کانونی 24-120 میلی متر است که از زاویه دید عریض تا تله فوتو متوسط ​​را پوشش می دهد و دارای حداکثر f/ ثابت است. 4.

تکمیل این طراحی انعطاف پذیر دیافراگم است یک طراحی نوری پیشرفته که شامل سه عنصر کروی و یک عنصر غیرکروی ED است که به حداقل رساندن انحرافات برای وضوح بالا کمک می کند. پوشش Super EBC همچنین کنتراست و خنثی رنگ را بهبود می بخشد و در هنگام کار در شرایط روشنایی روشن شعله ور شدن و شبح را کاهش می دهد. همچنین در موقعیت های مختلف سیستم فوکوس خودکار سریع و بی صدا به همراه سیستم لرزشگیر تصویر شش مرحله ای که لرزش دوربین را به حداقل می رساند مفید است.

علاوه بر این لنز کاملاً ضد آب و هوا برای عملکرد در شرایط نامطلوب است. زوم استاندارد برای دوربین های بدون آینه Fujifilm X-mount با فرمت APS-C طراحی شده است و محدوده فاصله کانونی 24-120 میلی متر را ارائه می دهد. یک عنصر غیرکروی با پراکندگی بسیار کم برای کاهش قابل توجه حاشیه رنگ و انحراف رنگی برای وضوح و دقت رنگ بالا در سراسر محدوده زوم استفاده می شود. سه عنصر کروی اعوجاج و انحرافات کروی را کنترل می کنند و به بهبود وضوح و دقت تصویر کمک می کنند. یک پوشش Super EBC (روکش پرتو الکترونی) روی کل سطح هر عنصر اعمال می شود تا شبح و شعله ور شدن را برای کنتراست و دقت رنگ بیشتر کنترل کند.

ویژگی فوکوس خودکار سریع و بی صدا هم برای برنامه های عکاسی و هم برای فیلمبرداری مفید است. یک سیستم تثبیت کننده تصویر اپتیکال پیشرفته لرزش دوربین را تا شش توقف به حداقل می رساند تا تصویری واضح تر هنگام کار در فواصل کانونی طولانی تر یا سرعت شاتر آهسته تر داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنر فوجی فیلم زوم استاندارد FUJIFILM XF 16-80mm f/4 R OIS WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنر فوجی فیلم زوم استاندارد FUJIFILM XF 16-80mm f/4 R OIS WR Lens"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه