برسی لنز دوربین عکاسی واید کانن Canon EF 35mm f/1.4L II USM

نقدر و برسی

برسی لنز دوربین عکاسی واید کانن Canon EF 35mm f/1.4L II USM

لنز دوربین عکاسی واید کانن Canon EF 35mm f/1.4L II USM

لنز دوربین زاویه باز Canon EF 35mm f/1.4L II USM

برای ثبت مناظر عالی پرتره های زیبا و عکاسی عالی از نمای نزدیک به لنز واید نگاه نکنید. EF 35mm f/1.4L II USM نباش این لنز واید کانن سطحی از وضوح و قدرت را به عکاس می دهد که برای جدیدترین دوربین عالی است SLR در حال حاضر آن را در وضوح بالا است. این لنز فاصله کانونی موثری دارد 35 میلی متر روی دوربین فول فریم و 56 میلی متر در دوربین های جدا شده APS-Cبه لطف عناصر نوری جزئیات بسیار زیبایی را با حداقل اعوجاج رنگ ثبت می کند BR الان جدیده

لنز واید کانن نیز دارای دیافراگم است 9 تیغه با حداکثر f/1.4 برای عملکرد عالی در شرایط نور کم و پس زمینه های بسیار نرم و زیبا. درست مانند سایر لنزهای این سری Lلنز EF 35mm f/1.4L II USM آب بندی شده در برابر گرد و غبار و آب. این لنز همه کاره و سریع برای عکاسانی که به دنبال یک لنز شارپ و سریع برای گرفتن مهم ترین عکس های خود هستند مناسب است.

فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین

ویژگی های لنز Canon EF 35mm f/1.4L II USM

· این لنز با زاویه دید عریض تک فوکوس عنصر نوری جدید Canon را نامیده است BR معرفی شده است که عملکرد آن را به حداکثر می رساند و اعوجاج رنگ را به حداقل می رساند و نتیجه آن خلق عکس های بسیار با کیفیت و چشمگیر است.

· دو لنز غیر کروی (خمیده) و یک لنز UD آنها عکس های بسیار باکیفیت و شفافی را در این لنز واید کانن تولید می کنند.

· استقامت طولانی تر برای کار در محیط های سخت قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان لنزهای واید Canon را افزایش می دهد.

· پوشش طول زیر موج به کاهش انعکاس هاله و نور کمک می کند.

· کوتاه ترین فاصله کانونی در این دسته (0.28 m) و حداکثر بزرگنمایی (0.21x) همچنین کیفیت عکاسی از نمای نزدیک را افزایش می دهد.

· پوشش فلوئور در جلو و پشت لنز نیز اثر انگشت و لک را کاهش می دهد.

· طراحی باکیفیت و عملکرد بهینه لنز واید کانن نیز باعث شده تا لنز بسیار شیک به نظر برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین عکاسی واید کانن Canon EF 35mm f/1.4L II USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین عکاسی واید کانن Canon EF 35mm f/1.4L II USM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه