برسی Laowa 60mm f/2.8 2X Ultra-Macro Lens for Pentax K-Mount

نقدر و برسی

برسی Laowa 60mm f/2.8 2X Ultra-Macro Lens for Pentax K-Mount

Laowa 60mm f/2.8 2X Ultra-Macro Lens for Pentax K-Mount

لنز LAOWA 60mm اولین لنز ماکرو جهان با قابلیت بازتولید 2:1 و فوکوس بی نهایت است. قابلیت بازتولید 2:1 به این معنی است که تصویر واقعی سوژه روی سنسور یا فیلم دو برابر اندازه واقعی آن است و این ویژگی قابلیت زوم ماکرو این لنز را در مقایسه با لنزهای ماکرو مشابه نیکون کانن یا …

حفظ فوکوس بی نهایت در چنین لنزهای ماکرو آن را به یک لنز تله فوتو متوسط ​​ایده آل تبدیل می کند. از طرفی لنزهای ماکرو به دلیل کیفیت اپتیکال بالایی که دارند به عنوان لنزهای پرتره کاربرد زیادی دارند.

این لنز علاوه بر کیفیت اپتیکی بالا بدنه ای تمام فلزی دارد و ساختار مکانیکی آن از نظر چرخش حلقه فوکوس کاملا صاف و با ضریب میرایی خاص است.

بدیهی است که مهم ترین ویژگی این لنز نسبت بازتولید 2:1 آن است. این عملکرد به عکاسان حرفه ای ماکرو اجازه می دهد تا بدون استفاده از ابزارهای جانبی دیگر از اشیاء مختلف و بسیار کوچک و ظریف با حداکثر حفظ کیفیت عکس بگیرند.

از دیگر ویژگی های فنی این لنز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار نوری شامل 9 لنز در 7 گروه است که برای حداکثر وضوح تصویر و بازتولید رنگ بهینه شده است.
  • سیستم نوری در دو گروه متحرک اصلی یکپارچه شده است که این خطای مهم انحنای کروی را به حداقل می رساند.
  • طراحی و نصب دیافراگم 14 تیغه ای در این لنز بسیار نزدیک به دایره کامل بوده و بوکه بی نظیری را ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی Laowa 60mm f/2.8 2X Ultra-Macro Lens for Pentax K-Mount" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی Laowa 60mm f/2.8 2X Ultra-Macro Lens for Pentax K-Mount"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه