۳ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

۳ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

تیتروز/کهگیلویه و بویراحمد سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از سه کشته و ۹ مصدوم در دو تصادف رانندگی خبر داد.

هادی یوسفی روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران از انحراف و واژگونی یک دستگاه پژو پارس در شهر یاسوج با یک فوتی در صحنه تصادف خبر داد و گفت: ساعت ۲ و ۲۴ دقیقه بامداد امروز شنبه ۲۸ مهرماه برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با پراید و سپس انحراف از مسیر و برخورد با تیر چراغ برق در شهر یاسوج ورودی جاده تالار ستاره شهر به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله کارشناسان اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند اظهارکرد: دو خانم مصدومین این حادثه بودند که متاسفانه راننده پژو پارس که یک دختر جوان حدود۲۵ ساله بود در دم جان باخت و مصدوم دیگر حادثه راننده پراید بود که جهت ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش تیتروز سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان همچنین از تصادف دیگر با ۲ فوتی در شهر لیکک خبرداد و بیان کرد: روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و وانت پیکان در شهر لیکک در محل پمپ بنزین آخر شهر ۸ مصدوم بر جای گذاشت که متاسفانه در این حادثه هر دو سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند و سایر مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه